حدادعادل: با وجود گلایه مردم از مسائل اقتصادی، نمی شود مذاکره کنیم و تقاضا کنیم به ما صدقه بدهند

غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب: با وجود گلایه‌های مردم از وضعیت اقتصادی که به حق هم هست، نمی‌شود برویم مذاکره کنیم و استقلال کشور را بفروشیم و از آمریکا تقاضا کنیم به ما صدقه بدهد. این مشی امام و رهبری نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: آیت‌الله محمدی عراقی و آیت‌الله صفائی بوشهری در فهرست داوطلبان شورای ائتلاف تهران مجلس خبرگان رهبری حضور دارند.

به گزارش ایرنا، نخستین گردهمایی طلاب و روحانیت با عنوان «نقش ائمه جماعت در افزایش مشارکت مردمی» امروز (سه‌شنبه) با حضور «غلامعلی حداد عادل» رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و حجت الاسلام سید محمد آقامیری رئیس دفتر روحانیت شورای ائتلاف در دانشکده رفاه برگزار شد.

حداد عادل طی سخنانی در این نشست با بیان اینکه ١١ اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود که آن روز هم روز مبارک برای ملت ایران است و باید برای برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنیم، گفت: حفظ و دفاع از انقلاب ایجاب می‌کند که هر کس گوشه‌ای از کار را بگیرد.

وی به تأسیس حکومت دینی اشاره کرد و افزود: دنیای غرب از 5٠٠ سال پیش یعنی از دوران رنسانس پرونده حکومت دینی را بسته بود، اما امام(ره) در چنین دنیایی حکومت دینی را تاسیس کرد. تلاش دنیای غرب این بود که اسلام به عنوان قدرت سیاسی در جهان ظاهر نشود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اگر می‌خواهید بدانید نتیجه جدایی دین از سیاست چیست، به قضایای فلسطین توجه کنید. وقتی پای اخلاق در میان نباشد هر اقدامی انجام می‌دهند.

حدادعادل به بلاهایی که در سال های ١٩١٨ تا١٩٧٩  یعنی حدود 6١ سال بر سر مسلمانآامد اشاره کرد و گفت: همین غده شوم سرطانی اسرائیل را در همین دوران در پیکر اسلام کاشتند و پشت هم ضربه زدند تا آنکه اسلام این بار به عنوان قدرت سیاسی در ایران ظهور کرد و حضرت امام از «جمهوری اسلامی» نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر  سخن گفتند. 

وی اضافه کرد: معلوم است همچنین اتفاقی از جانب دنیای غرب بی پاسخ نمی‌ماند و به همین دلیل از روز اول به مخالفت با انقلاب پرداختند و همچنان مخالفت خود را ادامه می‌دهند و بنا بر فرمایشات رهبری اگر موفق نشدند چون نتوانستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه انقلاب از قم ـ مرکز روحانیت ـ آغاز شد و عامل ارتباط مردم با انقلاب نیز روحانیت است. انقلاب، مردمی بود و باید مردمی بماند، گفت: روحانیت نقش های متعددی در انقلاب دارند، اما مهم ترین نقش روحانیت حفظ ارتباط با مردم و تماس بی واسطه با مردم است. تماس بی واسطه با مردم یک سرمایه برای انقلاب محسوب می‌شود.

حدادعادل در ادامه هدف تحریم‌ها را ایجاد نارضایتی بین جامعه عنوان کرد و گفت دشمن تحریم را با تحریف همراه کرده تا هزینه ای را که خود بابت تحریم به وجود آورده است به پای انقلاب بنویسند.

وی با اشاره به گلایه مردم از مسائل اقتصادی تصریح کرد: با وجود همه این گلایه‌ها که به حق هم هست، نمی‌شود برویم مذاکره کنیم و استقلال کشور را بفروشیم و از آمریکا تقاضا کنیم به ما صدقه بدهد. این مشی امام و رهبری نیست.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به بیانات اخیر رهبری در خصوص وظیفه خواص برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات افزود: با همه این احوال شما روحانیون باید مردم را به مشارکت در انتخابات ترغیب کنید.

حدادعادل درخصوص راهبرد انتخاباتی شورای ائتلاف، گفت: بنای ما این است که افراد صالح را انتخاب و به مردم معرفی کنیم. مردم هم آزاد هستند به هر کس می‌خواهند رای بدهند.

وی در عین حال با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حضور آیت‌الله محمدی عراقی و آیت‌الله صفائی بوشهری در فهرست داوطلبان شورای ائتلاف تهران مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان