آرزوی موفقیت سرپرست تیم اردن برای قطر مقابل ایران (+عکس)

«محمد مکنو» سرپرست تیم ملی اردن پس از پیروزی مقابل کره جنوبی و صعود به فینال جام ملت‌های آسیا روی تخته وایت برد رختکن استادیوم احمد بن علی نوشت: پیش به سوی استادیوم لوسیل (محل برگزاری فینال) و آماده کسب قهرمانی...با آرزوی موفقیت برای قطر در بازی فردا

سرپرست تیم ملی اردن آرزو کرد که آنها در بازی فینال با قطر روبرو شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که کمتر کسی تصور می‌کرد که تیم ملی فوتبال اردن حتی بتواند پای به دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا بگذارد، در کمال شگفتی، این تیم موفق شد با غلبه بر تیم قدرتمند کره جنوبی، راهی مسابقه فینال شده و در انتظار تعیین حریف خود بنشیند.

تیم‌های ملی ایران و قطر امروز در استادیوم الثمامه به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دیگر تیم فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شود. اما نکته عجیب، آرزوی اردنی‌ها برای پیروزی میزبان مسابقات در بازی امروز است.

آرزوی موفقیت سرپرست تیم اردن برای قطر مقابل ایران (+عکس)

تصویری از رختکن تیم ملی اردن پس از پیروزی برابر کره جنوبی در رسانه‌ها منتشر شده که طی آن، سرپرست اردنی‌ها برای قطر آرزوی موفقیت کرده است. او امیدوار است که تیمش در بازی فینال با میزبان مسابقات روبرو شود.

محمد مکنو، سرپرست اردن، پس از صعود به فینال جام ملت‌های آسیا روی تخته وایت برد رختکن استادیوم احمد بن علی نوشت: پیش به سوی استادیوم لوسیل (محل برگزاری فینال) و آماده کسب قهرمانی... با آرزوی موفقیت برای قطر در بازی فردا. اردن و قطر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان