خط و نشان مسی اردن برای ایران و قطر

نشریه مارکا پیروزی دیروز اردن برابر کره در جام ملت‌های آسیا با درخشش موسی التعمری را بازتاب داده است. ستاره تیم ملی اردن که دیروز با جارو کردن کره کمک کرد اردن برای اولین بار طعم صعود به فینال جام ملت‌های آسیا را بچشد.

مارکا امروز درخشش موسی التعمری برابر کره را بازتاب داد و نوشت، اردن، تیم بدون عنوان قهرمانی در آسیا، با درخشش لیونل مسی خود حالا در فینال جام ملت‌های آسیا حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا پیروزی دیروز اردن برابر کره در جام ملت‌های آسیا با درخشش موسی التعمری را بازتاب داده است. ستاره تیم ملی اردن که دیروز با جارو کردن کره کمک کرد اردن برای اولین بار طعم صعود به فینال جام ملت‌های آسیا را بچشد.

احمد حسامی، یکی از هواداران اردنی بعد از بازی نیمه نهایی دیروز به مارکا گفت: «اگر جام را ببریم، یکی از بزرگترین شگفتی‌های تاریخ فوتبال خواهد بود. در واقع، معجزه اردن در سطح آسیا که یک واقعیت تاریخی است.»

بهترین موفقیت اردن در جام ملت‌های آسیا رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی (2004 و 2011) و نزدیک شدن به جواز حضور در جام جهانی 2014 بود، هرچند که در پلی آف مقابل اروگوئه باخت.

مارکا به التعمری لقب مسی اردن داده و نوشته است که او تاریخ عجیبی دارد. شماره 10 اردن ملقب به "مسی اردنی" از منطقه محبوب و بسیار فقیر این کشور است و مجبور شد خودش را از سطح پایین به بالاترین سطح برساند. در واقع، او ابتدا به عنوان یک مدافع چپ فوتبالش را شروع کرد و حالا یک وینگر راست بزرگ شده است.

یکی دیگر از هواداران اردن به مارکا گفت: «اینجا، در اردن، التعمری یک سلبریتی است، زیرا او فوتبال اردن را به سطحی رساند که قبلاً نداشتیم. به دلیل ویژگی‌ها و توانایی‌اش در دریبل کردن همه او را دوست داریم. او مسی اردن است اگرچه او این نام مستعار را دوست ندارد.»

الهلال عربستان چندین بار برای جذب او تلاش کرد اما او به لیگ یک فرانسه و باشگاه مون‌پلیه رفت. پیش از این در سال 2018 قراردادی سه ساله با آپوئل قبرس با قراردادی کمتر از نیم میلیون یورو امضا کرد. اما برای خانواده او بسیار خوب و کافی بود. در آنجا او به عنوان MVP لیگ قبرس انتخاب شد و توانست شرایط لازم برای رفتن به لیگ بهتر را کسب کند.

التعمری می‌تواند به خود ببالد که اولین بازیکن اردنی است که در لیگ یک گلزنی می‌کند. او لیگ را با قدرت شروع کرد و 16 بازی انجام داد 3 گل زده و سه پاس گل داده است. التعمری حالا پادشاه واقعی اردن است و در انتظار ایران یا قطر در فینال.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان