۵۳ مدل تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۳ با ایده های خلاقانه و شیک

ایده های زیادی برای چیدمان و تزیین سفره هفت سین ۱۴۰۳ وجود داشته که در هنگام نزدیک شدن به سال نو می توانید از آن ها بهره مند شوید و سفره یا میزی شیک را مطابق با سلیقه و ذوق هنری خود به بهترین شکل ممکن دیزاین کنید و بدین گونه برای جشن عید نوروز و مراسم آن آماده شوید و از هنر دست خود لذت ببرید.

53 مدل تزیین سفره هفت سین 1403 با ایده های خلاقانه و شیک

یکی از آیین های سنتی ایرانیان که هر ساله با فرا رسیدن فصل بهار و آغاز سال جدید انجام می گیرد جشن نوروز بوده که آداب مخصوص به خود را داشته و به مناسبت آن سفره هفت سین که شامل هفت جزء بوده و هر کدام نماد و نشانه چیزی بوده چیده می شود و در زمان سال تحویل افراد خانواده گرد آن جمع شده و در کنار هم سال نو را آغاز می کنند و جشن می گیرند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به جهت مشاهده شما عزیزان مدل های جذاب و شیکی از انواع سفره هفت سین 1403 را به نمایش گذاشته ایم.

انواع دیزاین میز هفت سین شیک

مدل های شیک سفره هفت سین 1403

به طور کلی می توان گفت چیدن سفره هفت سین از جمله رسومات باستانی بوده که هنوز هم پابرجا بوده و در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد. همچنین باید گفت در کنار سایر تدارکات سال نو انجام این امر اهمیت زیادی داشته و اغلب خانم های خوش سلیقه سعی می کنند برای داشتن یک سفره یا میز هفت سین جذاب آن را با زیباترین ایده ها و روش های موجود دیزاین کرده و هنر خود را نشان دهند.

بهتر است بدانید که پارسی زبان ها این سفره را که نماد برکت دانسته به منظور این که در سال آینده نیز زندگی خوب و پر برکتی داشته باشند هر سال پهن می کنند. هر یک از آیتم هایی که در این سفره قرار گرفته نماد و نشانه یک چیز می باشند. روی این سفره مواردی از جمله آینه، قران کریم، سبزه، سنجد، سرکه ، سیب، سماق، سکه و سمنو گذاشته می شود. وجه تسمیه سفره هفت سین به خاطر وجود حرف سین در اول اسم هفت جزئی بوده که نام برده شد.

پیش از چیدن سفره هفت سین بایستی تصمیم بگیرید که تمایل دارید سفره خود را با چه ایده و سبکی دیزاین نمایید. با انتخاب یک تم زیبا و ایده آل می توانید سفره ای زیبا و متفاوت داشته باشید. در صورتی که به سبک سنتی علاقه دارید می توانید از پارچه های مخمل و ترمه که طرح بته جقه دارند برای این کار استفاده نمایید. سفره هفت سین سنتی از رایج ترین انواع سفره های تزیینی بوده که در آن از لوازم قدیمی و سنتی با رنگ های شاد استفاده شده تا رنگ و بوی بومی به خود بگیرد.

مدل های خاص میز هفت سین برای عید نوروز

دیزاین سفره هفت سین با تم و سبک مدرن به گونه ای بوده که باید در نهایت سادگی صورت گیرد. به طوری که تنها از یک الی دو رنگ برای لوازم استفاده گردد. می توانید از سفره ای ساده و بدون طرح و نقش و همچنین ظروف تک رنگی که تزیینی نداشته برای این کار استفاده نمایید. همینطور از ظرف های بلوری، فلزی، چوبی و … که ظاهری ساده داشته می توانید به منظور این امر بهره مند شوید.

سبک های جذاب دیزاین هفت سین برای سال نو

همانطور که گفته شد با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز مردم در پی خرید و انواع تدارکات ضروری برای سال جدید هستند. از جمله این آیین ها می توان به پهن کردن سفره هفت سین اشاره داشت که همه خانواده دور آن جمع می شوند و دعای تحویل سال را قرائت می کنند و شاد و بانشاط در کنار یکدیگر روز های نوروز را سپری کرده و به دید و بازدید هم می روند.

سفره هفت سین دارای هفت آیتم بوده که با حرف سین شروع شده و هر کدام المان خاصی بوده که بر روی سفره یا میز گذاشته شده و هر فردی آن را به نحوی خاص و منحصر به فرد دیزاین کرده و می چیند. در ادامه برای ایده گرفتن ما عزیزان مدل های شیک و زیبایی از انواع سفره هفت سین جدید را به نمایش گذاشته ایم.

انواع سفره هفت سین زیبا و جدید سبک های متنوع میز هفت سین انواع سفره هفت سین شیک سبک های خاص هفت سین برای عید نوروز سبک های زیبا سفره هفت سین 1403 انواع هفت سین با سبک مدرن مدل های خاص هفت سین برای سال جدید سبک های جذاب هفت سین عید انواع هفت سین برای عید نوروز انواع دیزاین هفت سین جذاب سبک های جدید سفره هفت سین 1403  انواع هفت سین شیک و جدید انواع تزیین هفت سین جذاب  مدل های جدید سفره هفت سین سبک های زیبا سفره هفت سین 1403 مدل های متفاوت دیزاین هفت سین عید نوروز سبک های متنوع سفره هفت سین سبک های شیک دیزاین هفت سین مدل های خاص سفره هفت سین مدل های زیبا تزیین هفت سین سبک های شیک سفره هفت سین 1403 سبک های شیک دیزاین میز هفت سین مدل های جالب دیزاین میز هفت سین سبک های خاص دیزاین هفت سین مدل های مدرن دیزاین سفره هفت سین سبک های خاص دیزاین هفت سین سبک های خاص سفره هفت سین 1403 مدل های شیک و خاص دیزاین هفت سین مدل های جدید تزیین سفره هفت سین سبک های زیبا دیزاین هفت سین سبک های جذاب دیزاین میز هفت سین سبک های زیبا دیزاین میز هفت سین سبک های زیبا سفره هفت سین 1403 انواع دیزاین جدید سفره هفت سین مدل های شیک دیزاین هفت سین سبک های خاص دیزاین هفت سین مدل های شیک دیزاین میز هفت سین سبک های زیبا دیزاین هفت سین سبک های متفاوت سفره هفت سین 1403 مدل های خاص تزیین هفت سین مدل های جالب و زیبا دیزاین هفت سین انواع دیزاین هفت سین زیبا مدل های متنوع دیزاین هفت سین سبک های خاص دیزاین هفت سین مدل های خاص سفره هفت سین 1403 مدل های مدرن دیزاین هفت سین مدل های شیک دیزاین هفت سین مدل های زیبا دیزاین هفت سین سبک های جدید دیزاین میز هفت سین انواع سفره هفت سین زیبا و جدید مدل های جذاب سفره هفت سین 1403

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل هایی شیک و خاص از انواع دیزاین سفره هفت سین 1403 بود که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و نهایت بهره و لذت را از تماشای آن ها برده باشید. همچنین در صورت تمایل برای دیدن مدل های مختلف نقاشی روی کاشی و یادگیری نحوه ساخت شمع رنگین کمانی می توانید به لینک های داده شده مراجعه کنید و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان