تولد پیروانی در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس! (+عکس)

مدیر تیم پرسپولیس امروز در جلسه هیئت مدیره این باشگاه شرکت کرد.

هیات ‌مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور مدیرعامل و مدیر تیم، امروز (چهارشنبه) جلسه تشکیل داد.

به گزارش طرفداری، اعضای هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش امروز به ریاست حسین شهریاری رئیس هیات مدیره تشکیل جلسه دادند. افشین پیروانی، مدیر‌ تیم‌ نیز در این نشست حضور‌ داشت.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، نقل و انتقالات نیم فصل که تا به این جا با جذب چهار بازیکن جدید همراه بوده است، استخدام مربیان جدید برای تکمیل کادر فنی، مسایل اقتصادی چون طرح‌های درآمدزایی و درآمدهای تحقق یافته، آخرین وضعیت تیم برای شروع نیم فصل دوم و آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی باشگاه که در روزهای گذشته با اخذ آرایی به سود باشگاه همراه بود از جمله موضوع‌های مطرح شده در این نشست بود و منجر به اخذ تصمیم‌هایی شد که توسط مدیرعامل باشگاه پیگیری خواهد شد.

تولد پیروانی در جلسه هیئت مدیره پرسپولیس! (+عکس)

در این جلسه، مدیرعامل گزارش‌هایی را در حوزه‌های یاد شده، اقداماتی که باید برای پرداخت دستمزد اعضای تیم انجام شود و همچنین اقدامات مالی و اداری که برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی در حال انجام است ارایه شد.

همچنین افشین پیروانی گزارشی از وضعیت تیم و اردوی امارات که با رضایتمندی اعضای تیم همراه بود، ارائه کرد و هیات مدیره نیز از تلاش‌های وی و سایر اعضای تیم تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه، همچنین هیات مدیره از اقدامات حقوقی که منجر به صدور رای به سود باشگاه و حفاظت از حقوق مادی و معنوی پرسپولیس شد، قدردانی کرد.

در پایان این جلسه صمیمی، مراسم جشن تولد مختصری برای افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با حضور اعضای هیات مدیره و مدیر عامل برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان