تصادف کامیون و تریلی در محور نایین به اردکان یک کشته و مصدوم بر جا گذاشت

بنا به گزارش اورژانس و اطلاع مرکز کنترل عملیات استان (EOC) مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در ساعت ۱۷:۲۸ امروز در ۲۵ کیلومتری محور نایین به اردکان روبه‌روی سرو پایین که یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت، نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان گفت: تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در محور نایین به اردکان یک فوتی و یک مصدوم برجا گذاشت.

جواد کمال آبادی در گفتگو با مهر اظهار کرد: بنا به گزارش اورژانس و اطلاع مرکز کنترل عملیات استان (EOC) مبنی بر تصادف یک دستگاه کامیون و تریلی در ساعت 17:28 امروز در 25 کیلومتری محور نایین به اردکان روبه‌روی سرو پایین که یک فوتی و یک مصدوم در پی داشت، نیروهای امدادی به محل اعزام شدند .

کمال آبادی افزود: بلافاصله عوامل امدادی هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه امداد و نجات جاده ای امامزاده سیدنورالدین احمد در محل حادثه حاضر شدند و جسد یک نفر از سرنشینان با استفاده از ست نجات با همکاری آتش نشانی رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط شد.

وی بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزشها و اصول کمکهای اولیه و امداد برای ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان با اعلام شماره تلفن 112 افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز، آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان