هفته گذشته ۳۰۸۲ نفر مزاحم اورژانس تهران شد

به گفته رئیس سازمان اورژانس استان تهران در هفته گذشته ۷۲۸۱۴ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (۱ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متأسفانه ۳۰۸۲ مزاحم (۲۳ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در هفته گذشته 72814 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه 3082 مزاحم با این مرکز بوده است.

به گزارش فارس، محمداسماعیل توکلی رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (13 بهمن ماه الی 20 بهمن ماه) مجموع 24789 مأموریت (2 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها 5979 به مراکز درمانی انتقال یافتند (2 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و 980 مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی ادامه داد: در این مدت 72814 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (1 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متأسفانه 3082 مزاحم (23 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

3150 حادثه ترافیکی

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، 3150 مورد حوادث ترافیکی (2 درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و 21639 مورد حوادث غیر ترافیکی (8 درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

توکلی افزود: اورژانس هوایی 2 سورتی پرواز داشته که در پی آن 2 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند؛ همچنین 155 نفر نیز در هفته‌ای که گذشت متاسفانه با گاز CO مسموم شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان