دستگیری قاتل متواری پس از ۴ سال در کرج

در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که قاتل در سال ۹۸ به دلیل اختلافات مالی در شهرستان شهریار استان تهران اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده و در سال‌های اخیر متواری بوده است. وی با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: شخصی که چهار سال قبل اقدام به قتل یکی از شهروندان در شهرستان شهریار استان تهران کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

‌به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: به دنبال اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری 22 مهرشهر کرج، تردد یکی از افراد تحت تعقیب مراجع قضائی در منطقه مهرشهر کرج محرز ومأموران برای دستگیری وی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج مطرح کرد: پس از ردزنی مخفیگاه متهم، مأموران در عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری نامبرده شدند و او را به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی عنوان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مأموران مشخص شد که این شخص در سال 98 به دلیل اختلافات مالی در شهرستان شهریار استان تهران اقدام به قتل یکی از شهروندان کرده و در سال‌های اخیر متواری بوده است. وی با تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان