کشف یک تن ادویه قاچاق در شهرضا

ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این عملیات مقدار یک تن زردچوبه و ۱۵۰ کیلو فلفل سیاه خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف یک تن و 150 کیلو ادویه جات قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی خبر داد.

 صادق کاظمزاد، فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در این عملیات مقدار هزار کیلو زردچوبه و 150 کیلو فلفل سیاه خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی را کشف کردند.

کاظمزاد با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه راننده متخلف کامیون پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر