پیشنهاد تمدید قرارداد پاری‌سن‌ژرمن به امباپه

نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد امباپه ۲۵ ساله پیشنهادی دو ساله به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو به این ستاره فرانسوی‌‌اش پیشنهاد داده، به امید اینکه بتوانند او را متقاعد کند تا پیشنهاد رئالی‌ها را رد کند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی‌اش دست به کار شد.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه اخباری در رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی منتشرشد مبنی بر اینکه باشگاه رئال مادرید قصد دارد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن کیلیان امباپه در پایان فصل جاری امتحان کند، حالا خبر می‌رسد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی‌ خود دست به کار شده‌‌اند. نشریه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد امباپه 25 ساله پیشنهادی دو ساله به ارزش 160 میلیون یورو به این ستاره فرانسوی‌‌اش پیشنهاد داده، به امید اینکه بتوانند او را متقاعد کند تا پیشنهاد رئالی‌ها را رد کند.

پیش از این روزنامه اسپانیایی «مارکا» با انتشار گزارشی مدعی شده بود؛ امباپه در ماه جاری میلادی (فوریه) تصمیم خود مبنی بر عدم تمایلش برای تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. باشگاه رئال مادرید که از سال 2019 امباپه را زیر نظر دارد، پیش از این در تابستان‌ 2022 و 2023 به ترتیب با ارائه پیشنهادهایی به ارزش 200 میلیون یورو و 120 میلیون یورو تلاش‌های ناموفقی برای به خدمت گرفتن این ستاره فرانسوی داشته است.

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری منقضی می‌شود، این فصل 30 گل در 29 بازی برای این تیم به ثمر رسانده، این در حالی است که تاکنون در 289 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 242 گل و 105 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان