آتش سوزی در پارکینگ حرم مطهر رضوی

این حادثه خسارتی نداشته و به هیچ کسی آسیبی نرسیده است؛ البته بررسی‌ها در خصوص علت وقوع آتش سوزی توسط بخش ایمنی و آتش‌نشانی حرم رضوی در دست بررسی است.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد مقدس به تشریح علل انتشار دود و آتش‌سوزی شب گذشته در پارکینگ حرم مطهر رضوی پرداخت.
 
به گزارش خبرآنلاین، مهدی رضایی در گفت‌وگویی با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته در یکی از پارکینگ‌های حرم مطهر رضوی، اظهارکرد: ساعت 19:40 شب گذشته، یکشنبه، 22 بهمن‌ماه، وقوع آتش‌سوزی جزئی در بخش برق قسمت اداری پارکینگ شماره 1 حرم مطهر به مرکز 125 شهرداری اطلاع داده شد.
 
وی گفت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، با توجه به حساسیت موضوع، با قید فوریت، آتش‌نشانان را از ایستگاه‌های مجاور به محل اعزام کرد تا مشغول اطفاء حریق شوند.
 
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد مقدس افزود: با وقوع حریق و دود ناشی از آتش‌سوزی فن، سیستم‌های اعلام اطفاء عمل کردند؛ خوشبختانه سیستم اعلام و اطفاءحریق این محل فعال بوده و لحظات اولیه توسط بخش ایمنی حرم رضوی و ایستگاه 46 آتش‌نشانی کنترل شد.
 
رضایی تصریح کرد: این حادثه خسارتی نداشته و به هیچ کسی آسیبی نرسیده است؛ البته بررسی‌ها در خصوص علت وقوع حریق توسط بخش ایمنی و آتش‌نشانی حرم رضوی در دست بررسی است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان