دستگیری عاملان درگیری مسلحانه در پارک هاشمی کرج

ششم بهمن سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و عوامل کلانتری ۲۲ مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: چهار نفر از اراذل و اوباشی که در درگیری خیابانی اقدام به حمله مسلحانه به سمت یکی از شهروندان و مجروحیت او شده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سردار حمید هداوند گفت: ششم بهمن سال جاری خبر وقوع یک فقره درگیری مسلحانه در پارک هاشمی منطقه مهرشهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام و عوامل کلانتری 22 مهرشهر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی مطرح کرد: بررسی اولیه مأموران حکایت از این داشت که افرادی ناشناس با سلاح گرم اقدام به مجروح کردن یکی از شهروندان کرده و به سرعت از منطقه متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تلاش مأموران کلانتری یکی از متهمان شناسایی و دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی متهم به مقر سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز منتقل شد.

سردار هداوند عنوان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی با معرفی سایر عوامل دخیل در این درگیری مسلحانه، علت وقوع این نزاع را نگاه خیره فرد مجروح در یک مراسم عروسی عنوان کرد.

وی افزود: علی رغم اینکه متهمان پرونده با اطلاع از تحت تعقیب بودنشان از محل سکونت خود گریخته بودند، با تلاش بی‌وقفه مأموران سازمان اطلاعات سه متهم دیگر این پرونده در مناطق مختلف استان شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سردار هداوند با اشاره به کشف دو قبضه سلاح از مخفیگاه متهمان خاطرنشان کرد: جرایمی که موجب ایجاد ناامنی در بین شهروندان شود از خطوط قرمز پلیس است و با همکاری دستگاه قضائی سعی داریم با این گونه جرایم با شدت برخورد کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان