محکومیت قاچاقچیان بادام هندی

پرونده قاچاق ۶ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم بادام هندی و ۶ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بادام زمینی خارجی به ارزش ۳۱ میلیارد و ۱۶۴ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه از رسیدگی به پرونده قاچاق 6 هزار و 750 کیلوگرم بادام هندی و 6 هزار و 230 کیلوگرم بادام زمینی خارجی به ارزش 31 میلیارد و 164 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش مهر، قهرمان شاهی، مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه گفت: پرونده قاچاق 6 هزار و 750 کیلوگرم بادام هندی و 6 هزار و 230 کیلوگرم بادام زمینی خارجی به ارزش 31 میلیارد و 164 میلیون ریال در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متهم ردیف اول را به پرداخت 31 میلیارد و 164 میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالا محکوم کرد.

شاهی گفت: شعبه همچنین متهم ردیف دوم را به پرداخت 52 میلیارد و 164 میلیون ریال جزای نقدی معادل یک برابر ارزش کالا به علاوه ارزش کارشناسی شده خودرو حامل کالاهای قاچاق محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه افزود: مأموران نیروی انتظامی تنگه مرصاد در هنگام گشت زنی از یک دستگاه کامیون کشنده در محور اسلام آباد - کرمانشاه کالاهای قاچاق را کشف و برای رسیدگی و اعمال قانون به تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان