تردد ۴ میلیون مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از تردد بیش از ۴ میلیون مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی استان در ده ماهه امسال خبرداد.

تردد 4 میلیون مسافر ایرانی و خارجی از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان گفت: در ده ماهه امسال 2.5 میلیون مسافر ایرانی و 1.5 میلیون مسافر خارجی و مجموعا 4 میلیون و 20هزار مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کرده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت، 17 هزار و 529 خودروی مسافری و 371 هزار و 649 خودروی ناوگان باری از پایانه‌های مرزی استان تردد داشته‌اند.

افزایش ٣3 درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بازرگان

مدیر پایانه مرزی بازرگان نیز با اشاره به افزایش تردد مسافر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از این پایانه‌ مرزی گفت: طی ١٠ ماهه گذشته از سال جاری تردد مسافر از پایانه مرزی بازرگان به یک میلیون و ١٩4 هزار و ٣١6 نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٩4 هزار و ٧٠١ نفر افزایش یافته است.

بهرام سلمان زاده افزود: در سال گذشته تنها ٨٩٩ هزار و 6١5 نفر پایانه مرزی بازرگان را برای عبور و مرور خود انتخاب کرده بودند اما افزایش ٣٢.٧6 درصدی آمار تردد ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به پایانه مرزی است.
سلمان زاده با اشاره به آمار تردد مسافرین ایرانی و خارجی اعلام کرد: مسافرین ایرانی با تعداد ٧٣٩ هزار و ٢٩٨ مسافر سهم بیشتری از ترددها را در مقایسه با مسافرین خارجی به خود اختصاص دادند.
مدیر پایانه مرزی بازرگان افزود: همچنین در این مدت بیش از 5 هزار و ١4 دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ٢ هزار و 4٨٢ دستگاه ناوگان ورودی و ٢ هزار و 5٣٢ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ٨ درصد کاهش یافته است.
سلمان زاده در خصوص تردد ناوگان باری پایانه مرزی بازرگان اذعان کرد: در مدت زمان ذکر شده، ، ١٨١ هزار و 5٣5 هزار دستگاه ناوگان باری از مرز بازرگان تردد داشتند که به تفکیک ١١5 هزار و ٢6٧ دستگاه ناوگان ورودی و 66 هزار و ٢6٨ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می شود.
مدیر پایانه مرزی بازرگان یادآور شد: این پایانه مرزی به عنوان دروازه اصلی ورود به اروپا و یکی از مبادی اصلی ترانزیت کالا از ایران به اروپا بوده و در ١٠ ماهه سال جاری آمار تردد ناوگان ترانزیت ورودی به ٣٠ هزار و 5٨6 دستگاه و آمار ترانزیت خروجی به ١٢ هزار و ٢55 دستگاه رسیده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر