چندین سیاستمدار کره ای خواستار اخراج کلینزمن شدند

کره جنوبی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به شکل غیرقابل باوری مقابل اردن با نتیجه ۲-۰ شکست خورد و حذف شد. پس از بازی موج انتقادات به سوی کلینزمن روانه شد و پس از لبخند او در پایان بازی اعتراضات به او اوج گرفت.

سیاستمداران در کره جنوبی خواهان اخراج یورگن کلینزمن از سمت سرمربی‌گری فوتبال این کشور شدند.

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به شکل غیرقابل باوری مقابل اردن با نتیجه 2-0 شکست خورد و حذف شد. پس از بازی موج انتقادات به سوی کلینزمن روانه شد و پس از لبخند او در پایان بازی اعتراضات به او اوج گرفت.

روزنامه کره تایمز هم در خبری اعلام کرد که هم تاکتیک‌های او و هم این واقعیت که او پس از شکست آنها مقابل اردن در حال لبخند زدن دیده شده بود باعث خشم عمومی گسترده شده است.

پس از هواداران، چندین سیاستمدار نیز خواستار برکناری کلینزمن شده‌اند. کوئون دونگ سونگ، از حزب حاکم کره امروز با پستی در فضای مجازی از کلینزمن انتقاد کرد.

او نوشت: «او به دلیل ناکامی‌های زیاد در طول جام ملت‌های آسیا و همچنین تاکتیک‌های ناکارآمد مربی مناسبی برای تیم ملی نیست. زمان تصمیم گرفتن است.»

هونگ جون پیو، شهردار دائگو هم خواستار اخراج کلینزمن شد و در فیسبوک نوشت: «فدراسیون باید مسئولیت پیامدهای ناشی از قطع همکاری با کلینزمن را بپذیرد و به او بگوید که اخراج شده است. من تجربه برنده شدن در پرونده اخراج سرمربیان را دارم. می‌دانم که می‌شود او را اخراج کرد.»
هونگ پیش از ورود به شهرداری مدتی رئیس باشگاه سونگنام کره جنوبی بوده است.

علاوه‌بر این دو چندین سیاستمدار دیگر هم در روزهای اخیر از عملکرد کلینزمن انتقاد کرده‌اند و خواستار اتخاذ تصمیمات مهمی در رابطه با او شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان