مهدی قائدی؛ کمرنگ در لیست قلعه نویی، پر رنگ در تیم منتخب جام ملت های آسیا !

قایدی در حالی در ترکیب منتخب جام ملت‌های آسیا قرار گرفت که این بازیکن در دیدارهای مرحله گروهی و یک هشتم نهایی توسط امیر قلعه نویی مورد استفاده قرار گرفت و سرمربی تیم ملی علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن تکنیکی در تیم خود نمی‌دید...

وینگر تیم ملی فوتبال در حالی ترکیب منتخب جام ملت های آسیا 2023 قرار گرفت که تنها 3 بازی برای ایران انجام داد.

به گزارش مهر، جام ملت‌های آسیا 2023 قطر شامگاه شنبه 21 بهمن با برگزاری دیدار فینال بین تیم‌های ملی قطر و اردن به پایان رسید که در پایان تیم میزبان توانست با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دهد و برای دومین دوره متوالی بر سکوی نخست آسیا بایستد.

مهدی قائدی؛ کمرنگ در لیست قلعه نویی، پر رنگ در تیم منتخب جام ملت های آسیا !

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC امروز دوشنبه 23 بهمن تیم منتخب این دوره از مسابقات را رسماً اعلام کرد که نام مهدی قایدی وینگر تیم ملی ایران در این لیست دیده می‌شود. قایدی در حالی در ترکیب منتخب جام ملت‌های آسیا قرار گرفت که این بازیکن در دیدارهای مرحله گروهی و یک هشتم نهایی توسط امیر قلعه نویی مورد استفاده قرار گرفت و سرمربی تیم ملی علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن تکنیکی در تیم خود نمی‌دید؛ در حالی که به گفته اکثر کارشناسان حضور این بازیکن در بازی با قطر می‌توانست خط دفاعی این تیم را به چالش بکشد.

قایدی در دیدار ایران برابر فلسطین و هنگ کنگ موفق به گلزنی شد و پس از مهدی طارمی که 3 گل در این رقابت‌ها به ثمر رساند با 2 گل زده در رده دومین گلزن برتر تیم کشورمان قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان