پیشنهاد ۲۳۴ میلیون یورویی الاتحاد به محمدصلاح! / آیا ستاره مصری گران ترین خرید تاریخ فوتبال می شود؟

سایت انگلیسی اتلتیک در بررسی وضعیت ستارگانی که قراردادشان در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد، گزارش داد که الاتحاد نه تنها در تابستان ۲۰۲۳ از خرید صلاح چشم پوشی نکرده، بلکه آماده است پیشنهاد خود برای جذب این بازیکن را به ۲۳۴ میلیون یورو برساند!

باشگاه الاتحاد عربستان تصمیم گرفته در تابستان آینده پیشنهاد 234 میلیون یورویی برای جذب محمد صلاح ارائه کند.

به گزارش "ورزش سه"، سایت انگلیسی اتلتیک در بررسی وضعیت ستارگانی که قراردادشان در تابستان 2025 به اتمام می‌رسد، گزارش داد که الاتحاد نه تنها در تابستان 2023 از خرید صلاح چشم پوشی نکرده، بلکه آماده است پیشنهاد خود برای جذب این بازیکن را به 234 میلیون یورو برساند!

الاتحاد صلاح را رها نکرده است. در تابستان سال گذشته، آن‌ها پیشنهادی داشتند که 200 میلیون یورو ارزش داشت. آن زمان 2 سال از قرارداد صلاح با لیورپول باقی مانده بود.

حال اتلتیک تایید می‌کند که سعودی‌ها آماده هستند تا 4 ماه دیگر پیشنهاد جدیدی را به لیورپول و این ستاره مصری ارائه دهند.

به گفته اتلتیک پیشنهاد اول الاتحاد چیزی بیش از 175 میلیون یورو بود، نه 253 میلیون یورو که در آن زمان شایعه شده بود، اما تلاش جدید الاتحاد این است که پیشنهاد 234 میلیون یورویی را محقق کند.

اگر لیورپول به این پیشنهاد جواب مثبت بدهد، صلاح به گران‌قیمت‌ترین خرید تاریخ فوتبال تبدیل می‌شود. تا به امروز انتقال نیمار از بارسلونا به پاری سن ژرمن با 222 میلیون یورو باارزش‌ترین انتقال تاریخ فوتبال شناخته می‌شود.

همچنین در تابستان گذشته الاتفاق عربستان یکی دیگر از مشتریان جدی صلاح بود. الاتفاق هم ممکن است در تابستان آینده برای جذب صلاح با الاتحاد وارد رقابت شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان