شرکت فیلمسازی منیژه حکمت تعطیل شد

منیژه حکمت نوشت: از تاسیس شرکت فیلمسازی «بامداد فیلم» ۲۸ سال می‌گذرد و از حضور من در سینما حداقل ۴۰ سال، روز گذشته شرکت «بامداد فیلم » را بستم و دفتر تخلیه شد برای اجاره، جهت گذران حداقلی زندگی... .

شرکت فیلمسازی بامداد فیلم متعلق به منیژه حکمت پس از 28 سال فعالیت تعطیل شد.
 
به گزارش عصر ایران؛ منیژه حکمت،‌ کارگردان، فیلمساز و تهیه کننده سینمای ایران در شبکه اجتماعی ایکس خبر داد که شرکت فیلمسازی خود را بعد از 28 سال فعالیت تعطیل کرده است.
 
منیژه حکمت، کارگردان که نامش با آثاری چون «زندان زنان» و «سه زن» به یاد آورده می‌شود اسفند سال گذشته نیز در صفحه اینستاگرامش از ممنوع‌الفعالیت بودن خود خبر داده بود.
 
 
توئیت منیژه حکمت
 
حکمت در توئیت خود خطاب به خزایی، رئیس سازمان سینمایی نوشت:
 
«از تاسیس شرکت «بامداد فیلم» 28 سال می‌گذرد و از حضور من در سینما حداقل 40 سال، روز گذشته شرکت «بامداد فیلم » را بستم و دفتر تخلیه شد برای اجاره، جهت گذران حداقلی زندگی...تمام جوایزى که از سراسر دنیا دریافت کرده بودم از روی دیوارها برچیده و میخ های بجا مانده روی دیوارها نشان از مدیریت مجموعه شما دارد.
 
اشکال بوجود آمده مختلف میخ ها و دیوارها نشان از مصلوب کردن سینما و فرهنگ و هنر این سرزمین دارد. ….خوب میدانم در این چند سال کدام سمت تاریخ ایستاده ام و خوشحال و خوشبختم در این روزگار تلخ و سیاه برای روزمرگی تن به حقارت ندادم و نخواهم داد ، شما و اعوان و انصارتان خوش باشید.
 
‌که این روزگار تلخ تر از زهر نیز می گذرد  و ما به پشتوانه سینماگران بزرگمان عالیجنابان ‎ناصرتقوایی، ‎داریوش مهرجویی، بهرام بیضایی، عباس کیارستمی و بیشمار اهالی راستین فرهنگ و هنر این سرزمین ، آگاهانه بر سر تعهد و شرافت حرفه ای خود ایستاده ایم .
 
برای تاریخ / 23بهمن 1402/ منیژه حکمت
 

منیژه حکمت، اسفند سال گذشته نیز از ممنوع‌الفعالیت بودن خود خبر داده بود

 
پست اینستاگرام  منیژه حکمت
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان