توضیح رئیس سازمان سینمایی درباره اشتباه خواندن دعای یا مقلب القلوب: فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند

رئیس سازمان سینمایی درباره حاشیه خواندن دعای یا مقلب القلوب توضیحاتی داد.

رئیس سازمان سینمایی در جدیدترین اظهاراتش درباره حواشی خواندن دعای تحویل سال در اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیحاتی داد.

به گزارش ایسنا، محمد خزاعی که امروز 24 بهمن ماه در سازمان سینمایی درباره جشنواره فیلم خزر نشست رسانه‌ای داشت، درباره حواشی خواندن دعای تحویل سال در اختتامیه جشنواره فیلم فجر گفت: این اتفاق جدید نبود و برای من قبلا هم در سخنرانی ها پیش آمده بود اما خب این اتفاق افتاد که عده‌ای یا از سر دلسوزی، یا عقده گشایی یا به عنوان فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند و بحث به جایی رسید که آیا من بلدم نماز بخوانم، روزه بگیرم، پدر و مادرم به من این‌ها را یا داده‌اند یا خیر.

وی ادامه داد: من واقعا برای همه کسانی که مغرضانه یا سیاسی نقد کردند یا فسیل‌های سیاسی که 20 سال قبل در کنار کاندیداهای ریاست جمهوری بودند و الان توییت می‌زنند، شروع سال جدید را پیشاپیش تبریک میگویم و امیدوارم سر سال تحویل موقع خواندن دعا یاد من باشند و امیدوارم آرامش خاطر و وجدان داشته باشند.

توضیح رئیس سازمان سینمایی درباره اشتباه خواندن دعای یا مقلب القلوب:  فسیل‌های سیاسی مرا تخریب کردند/ تپق زدن ادامه خواهد داشت

خزاعی در عین حال گفت: اما خوشحالم که بخاطر این وایرال شدن این موضوع، دوستی را از 25 سال قبل پیدا کردم که می‌گفت فهمیده من رییس سازمان سینمایی شدم.

او گفت: تپق زدن ادامه خواهد داشت هر چند خودم اول اصلا متوجه نشدم که اشتباه کردم. همه کسانی که در ایران هستند این دعا را بلدند، قرآن خواندن را می دانند ولی این نگاه تخریب آمیز درست نبود که البته دلایل آن را می‌دانم.

رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه فیلم فجر، دعای تحویل سال را که به بهانه آغاز سال جدید سینمای ایران خواند،با اشکالاتی آن دعا را قرائت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان