۲ عامل مهم برای ماندن امباپه در پاریس

رئال مادرید همچنان منتظر جواب کیلیان امباپه است اما این مهاجم هنوز مشخص نکرده که برای آینده چه تصمیمی دارد.

دو عامل مهم وجود دارد که شاید کیلیان امباپه را در پاریس حفظ کند و او را از انتقال به رئال مادرید منصرف کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان منتظر جواب کیلیان امباپه است اما این مهاجم هنوز مشخص نکرده که برای آینده چه تصمیمی دارد.

گزارش‌هایی از ضرب‌الاجل‌های مختلف و تاریخ‌های گوناگون وجود داشت و رئال مادرید انتظار داشت امباپه در ژانویه تصمیمش را مشخص کند. از طرف دیگر پاری سن ژرمن هم امیدوار بود پیش از شروع دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا ستاره فرانسوی آینده‌اش را اعلام کند.

اخیرا شایعاتی مطرح شد که اطرافیان امباپه در مورد انتقال او به رئال مادرید تردید دارند و بخشی از آن به دلیل تفاوت مالی عمده بین درآمد او در پاری سن ژرمن و رئال مادرید است.

کادناسر اسپانیا این خبر را تأیید می‌کند. بر اساس گفته این رسانه معتبر فائزه العماری به عنوان وکیل رئال مادرید همیشه مشتاق به تمدید قرارداد امباپه با پاریس بوده و او را حداقل برای یک سال دیگر در آنجا می‌بیند.

به گفته این رسانه، چشم‌انداز افتتاح یک استادیوم جدید و درخواست هواداران قلب و احساسات کیلیان امباپه را تحت تاثیر قرار داده و نقش بالقوه‌ای در تصمیم‌گیری درباره آینده او دارد.

اخیراً ناصر الخلیفی، مدیر عامل پاری سن ژرمن نیز اعلام کرد که آن‌ها به یک استادیوم جدید نقل مکان خواهند کرد. در طول هفته، 600 هوادار پاری سن ژرمن هم به محل تمرین این تیم رفتند تا از او بخواهند در پاریس بماند.

مانند همیشه هنوز مشخص نیست در افکار امباپه چه می‌گذرد و این ستاره بالاخره به رئال مادرید منتقل می‌شود یا خیر.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان