اختلاف وزارت ورزش و خصوصی سازی بر سر انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس!

اختلاف نظر و کشمکش میان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی بر سر انتخاب دو عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس علنی شده و طرفین امروز این موضوع را به‌صورت رسمی و جدی ثابت کردند.

به نظر می‌رسد که وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی بر سر انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس با هم اختلاف نظر جدی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف نظر و کشمکش میان وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی بر سر انتخاب دو عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس علنی شده و طرفین امروز این موضوع را به‌صورت رسمی و جدی ثابت کردند.

همه چیز مجمع عمومی صبح امروز باشگاه پرسپولیس برمی‌گردد. جایی که ضمن بررسی صورت‌های مالی، ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی (رئیس فدراسیون کاراته) به جمع اعضای هیئت مدیره سرخ‌ها اضافه شدند.

اما ساعاتی بعد بود که سازمان خصوصی‌سازی به‌صورت رسمی از رد عضویت دو فرد جدید در هیئت مدیره پرسپولیس خبر داد و محمد صادق واعظی، نماینده سازمان خصوصی‌سازی در جلسه مجمع این شرکت گفت: تغییر در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت در دستور مجمع نبوده، نماینده سازمان بورس با استناد به مقررات حاکم بر شرکت‌های بورسی و فرابورسی، با طرح این موضوع در این جلسه مخالفت کرد.

اما حالا وزارت ورزش و جوانان نیز بیانیه‌ای را منتشر کرده و حضور شکوری و طباطبایی را قانونی دانسته است. در متن اطلاعیه منتشره آمده است: اضافه شدن دو عضو جدید به ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس قطعی است.

در ادامه نیز گفت‌وگویی به نقل محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان آمده که وی می گوید: «در پی تصمیم اتخاذ شده و اضافه شدن حسن طباطبایی و ابراهیم شکوری به ترکیب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، وزارت ورزش و جوانان اعلام می‌کند ترمیم انجام شده در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه قطعی است و با اضافه شدن این دو عضو، تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس کار خود را ادامه می‌دهد».

حالا باید دید که واکنش سازمان خصوصی‌سازی به این اطلاعیه چه خواهد بود. به هر شکل ممکن، مشخص است که این دو ارگان بر سر اضافه شدن شکوری و طباطبایی به هیئت مدیره پرسپولیس با یکدیگر دچار اختلاف نظر شده‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان