مرسدس بنز مجهز به قوی‌ترین موتور ۴ سیلندر جهان (+عکس)

این مدل AMG A ۴۵ S Limited Edition برای بازار اروپا دارای آپشن‌هایی به ارزش حدود ۱۵ هزار دلار به عنوان استاندارد است. رینگ‌های فورج کاری شده ۱۹ اینچی منحصر به این مدل هستند و با طراحی هفت پره دوقلو و رنگ مشکی مات عرضه می‌شوند. تم مشکی و زرد در داخل هم ادامه می‌یابد.

مرسدس قبلاً تأیید کرد که هاچ بک A کلاس برای دیدن نسل بعدی زنده نخواهد ماند. با این حال، هنوز امکان خرید مدل پایه فعلی، از جمله نسخه پرچمدار AMG A 45 S وجود دارد. با استفاده از امکان Affalterbach، یک نسخه تولید محدود با ترکیبی جالب از تغییرات بصری عرضه می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، برای اولین بار در یک مدل جمع و جور مرسدس، رنگ سبز AMG با روکش مات موجود است. این رنگ جذاب و چشمگیر برای اولین بار در AMG GT R که در سال 2016 رونمایی شد، دیده شد. این رنگ سبز چشم نواز اکنون با خطوط متضاد زرد رنگ ترکیب شده است. در کنار این تغییرات بصری، گرافیک سیاه روی بدنه، از جمله لوگوی عظیم AMG روی کاپوت هم دیده می‌شود.

مرسدس بنز مجهز به قوی‌ترین موتور 4 سیلندر جهان (+عکس)

این مدل AMG A 45 S Limited Edition برای بازار اروپا دارای آپشن‌هایی به ارزش حدود 15 هزار دلار به عنوان استاندارد است. رینگ‌های فورج کاری شده 19 اینچی منحصر به این مدل هستند و با طراحی هفت پره دوقلو و رنگ مشکی مات عرضه می‌شوند. تم مشکی و زرد در داخل هم ادامه می‌یابد.

مرسدس بنز مجهز به قوی‌ترین موتور 4 سیلندر جهان (+عکس)

بسیار شبیه به AMG A 45 S معمولی، این نسخه تولید محدود دارای سیستم چهار چرخ محرک کاملاً متغیر و همچنین قدرتمندترین موتور چهار سیلندر جهان است که در یک خودروی تولیدی قرار گرفته است. موتور 2.0 لیتری توربوشارژر قدرت فوق العاده 416 اسب بخاری دارد که برای شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت در 3.9 ثانیه کافی است.

مرسدس بنز مجهز به قوی‌ترین موتور 4 سیلندر جهان (+عکس)

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان