آملی‌ لاریجانی : بخشی از مشکلات به دلیل ضعف مدیران اجرایی است

صادق آملی‌ لاریجانی کاندیدای خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ساری گفت: دشمن برای حضور کمرنگ در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و لذا لازم است با مشارکت حداکثری در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحیت نظام با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور و گلایه‌های به‌جای مردم درخصوص این مشکلات، گفت: با این حال همه باید زمینه مشارکت جدی مردم در انتخابات را فراهم کنیم، زیرا دشمن درصدد کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است.
 
به گزارش تسنیم، صادق آملی‌لاریجانی؛ کاندیدای خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ساری گفت: دشمن برای حضور کمرنگ در انتخابات برنامه‌ریزی کرده و لذا لازم است با مشارکت حداکثری در برابر دشمن ایستادگی کنیم.
 
وی با بیان اینکه همه ما برای تقویت نظام و انقلاب اسلامی مسؤولیت داریم و باید همه ما  برای ارتقای استان مازندران کمک کنیم، افزود: بنده به مردم استان مازندران عشق می‌ورزم و عدم حضورم در استان کم اعتنایی به مردم استان نیست.
 
آملی لاریجانی با اشاره به حمایت از فعالیت‌های تولیدی و فرهنگی در استان مازندران گفت: در برنامه‌های مختلف استان حضور پیدا کرده و می‌کنم و اینکه گفته می‌شود چندین وقت است که در استان حضور نداشتم، اغراق است.
 
کاندیدای خبرگان رهبری مازندران افزود: جلسات قرآنی متعددی برگزار شد و در همایش‌های علمی مازندران نیز سخنرانی داشتم.
 
لاریجانی ادامه داد: رسانه‌‌ها اگر در چهارچوب وظیفه خودشان عمل کنند، در شفاف سازی و جلوگیری از فساد نقش خواهند داشت، حال آنکه در رسانه‌های غربی می‌بینیم گاهی صفر را 100  جلوه می‌دهند و می‌بینیم اخلاق در رسانه‌های غرب وجود ندارد.
 
وی با تاکید بر لزوم رعایت  اخلاق در رسانه گفت: متاسفانه شاهد بداخلاقی‌های زیادی در فضای مجازی هستیم.
 
رئیس تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام محدودیت‌های خاصی داریم، حال آنکه مقام معظم رهبری بر اهمیت مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید و توجه ویژه دارند.
 
لاریجانی با بیان اینکه در این چند سال در مقام تقنین تحقیق‌های زیادی در تشخیص مصلحت انجام شده و  کمیته‌های متعددی مواردی را که تشخیص کشور است، بررسی کرده‌اند، عنوان کرد: تعداد قابل توجهی سیاست‌های کلی داریم که ابلاغ شده است، اما اجرایی نمی‌شود.
 
وی با بیان اینکه دو کار بسیار مهم برای مازندران انجام شده که یکی از آن‌ها در حوزه اقتصادی و تصویب سه منطقه آزاد در استان است، گفت: مشکلاتی هم در زمینه بحث برنج و  مرکبات و منابع طبیعی و بنیاد علوی در استان وجود دارد که به صورت جدی پیگیر رفع آنها هستیم.
 
رئیس تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه همه باید زمینه مشارکت جدی مردم را فراهم کنیم، افزود: از فعالان رسانه‌ای می‌خواهم که برای حضور پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند، زیرا حضور در انتخابات در اقتدار و امنیت ملی ما موثر است و  دشمن از هر جایی که احساس ضعف در کشور کند ورود پیدا می‌کند.
 
وی به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور نیز اشاره داشت و با بیان اینکه گلایه‌ها  صحیح است، گفت: بخشی از مشکلات به دلیل ضعف مدیران اجرایی است و بخشی هم به دلیل فشارهای خارجی است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان