بیرانوند در دورترین نقطه از دستکش طلایی

علیرضا بیرانوند در شرایطی مقابل آلومینیوم دروازه خود را با شوت از راه دور امیر نوری باز شده دید که این گل، یازدهمین گل خورده او در لیگ بیست‌وسوم بود.

حسین پورحمیدی همچنان صدرنشین جدول بیشترین کلین‌شیت‌های لیگ بیست‌وسوم است و علیرضا بیرانوند در مسیر نزدیک‌شدن به رکورد پورحمیدی ناموفق بود.

به گزارش فوتبال 360، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران بعد از حدود 40 روز تعطیلی رقابت‌ها، در طول 3 روز گذشته پیگیری شد. هر چند به‌واسطه عدم برگزاری دوئل تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، پرونده هفته شانزدهم هنوز رسماً بسته نشده اما 7 مسابقه دیگر، کم‌گل بود؛ به‌طوری‌که تنها 6 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و 8 دروازه‌بان توانستند با ثبت کلین‌شیت به کار خود در هفته شانزدهم پایان بدهند که ثبت اولین کلین‌شیت استقلال خوزستان در لیگ بیست‌وسوم اتفاق ویژه هفته بود.

حسن پورحمیدی دروازه‌بان استقلال خوزستان در حالی موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد که در کنار او محمدرضا اخباری، علیرضا جعفرپور، حبیب فرعباسی، حامد لک، علیرضا حقیقی، احمد گوهری و حسین حسینی هم توانستند دروازه تیم‌های خود را بسته نگه دارند و به شمار کلین‌شیت‌هایشان در لیگ بیست‌وسوم اضافه کردند. علیرضا بیرانوند چهره ناکام هفته بود که نتوانست بعد از روزهای پرنوسانش در جام ملت‌های آسیا، لیگ را با کلین‌شیت آغاز کند و برای پنجمین بازی پیاپی در عرصه ملی و باشگاهی دروازه او در اراک مقابل آلومینیوم باز شد.

بیرو از رقبایش دور می‌شود!

علیرضا بیرانوند در شرایطی مقابل آلومینیوم دروازه خود را با شوت از راه دور امیر نوری باز شده دید که این گل، یازدهمین گل خورده او در لیگ بیست‌وسوم بود. بیرانوند که دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود و در هر 16 مسابقه سرخ‌پوشان تجربه بازی دارد، در فصل جاری توانسته تنها 7 کلین‌شیت داشته باشد تا از کورس مدعیان برای رسیدن به دستکش طلایی دور بماند. جالب آنکه او در 6 دیدار اخیرش در خط دروازه پرسپولیس، تنها یک‌بار کلین‌شیت کرده و 6 گل خورده در کارنامه‌اش به چشم می‌آید!

حسینی در یک‌قدمی پورحمیدی

حسین پورحمیدی با وجود آنکه در هفته شانزدهم لیگ برتر هنوز به میدان نرفته و چشم‌انتظار مشخص‌شدن زمان دیدار معوقه تراکتور با سپاهان است، همچنان صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم را با 10 کلین‌شیت در اختیار دارد. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او، حسین حسینی دروازه‌بان استقلال است. حسینی که در جام ملت‌های آسیا 2023 در تمامی دیدارها نیمکت‌نشین بود، بازگشت درخشانی به خط دروازه استقلال داشت و توانست در یک روز کم‌دردسر مقابل صنعت‌نفت کلین‌شیت کند تا شمار کلین‌شیت‌های خود را به عدد 9 برساند و خود را در قامت مدعی دستکش طلایی لیگ بیست‌وسوم نشان بدهد.

اخباری، بیرانوند را پشت سر گذاشت

محمدرضا اخبای دروازه‌بان 31 ساله گل‌گهر سیرجان در هفته‌ای که گذشت، بهترین دروازه‌بان بود؛ چرا که او توانست در نبرد با فولاد خوزستان، یک‌تنه در مقابل حملات قرمزپوشان اهوازی بایستد و این ایستادگی او توأمان با برد گل‌گهر و البته ثبت یک کلین‌شیت دیگر در کارنامه‌اش شد. در فصل جاری، اخباری در 14 مسابقه برای گل‌گهر به میدان رفته که 8 بار توانسته کلین‌شیت کند و 8 گل خورده هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. درخشش برابر فولاد باعث شد تا محمدرضا اخباری با 8 کلین‌شیت بالاتر از علیرضا بیرانوند و بعد از حسین پورحمیدی و حسین حسینی در قامت سومین دروازه‌بان برتر فصل کارش را پیش ببرد.

بیرانوند در دورترین نقطه از دستکش طلایی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان