لینک اند کو ۰۸ ؛ شاسی بلند چینی که ادعای کیفیت دارد! (+عکس)

طراحی خاص بدنه در نمای جانبی شامل تفاوت سطح روی درب جلو بعد از گلگیرها، دستگیره های پاپ آپ و نمای هندسی بالای رکاب جز مهمترین رویدادهای پروفایل جانبی لینک اند کو ۰۸ محسوب می شوند.

عصر ایران- لینک اند کو 08 ئی ام-پی یکی از محصولات بالا رده برند چینی متعلق به جیلی محسوب می شود که از 28400 تا حدود 40 هزار دلار قیمت دارد.

این خودرو به عنوان شاسی بلند میان سایز برابر با 4820 میلیمتر در طول، 1915 میلیمتر در عرض و 1685 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز 2848 میلیمتر است.

طراحی خاص بدنه در نمای جانبی شامل تفاوت سطح روی درب جلو بعد از گلگیرها، دستگیره های پاپ آپ و نمای هندسی بالای رکاب جز مهمترین رویدادهای پروفایل جانبی لینک اند کو 08 محسوب می شوند.

لینک اند کو 08 ؛ شاسی بلند چینی که ادعای کیفیت دارد! (+عکس)

در هدلایت های این خودرو از 32 واحد ال ئی دی استفاده شده است. اسپویلر سقف و اگزوز مخفی از دیگر ویژگی های لینک اند کو 08 هستند.

رینگ های آلومینیومی در بالاترین تریم، 21 اینچی هستند.

کابین محیطی بسیار باکیفیت و دارای طراحی مدرن است. نمایشگر اطلاعات کیلومتر 12.3 اینچی، نمایشگر تنظیمات سیستم سرگرمی 15.4 اینچی، نمایشگر هداپ 92 اینچی، سقف شیشه ای و بسیاری امکانات دیگر در این کابین حضور دارند.

سیستم تهویه اتوماتیک، پشتیبانی از فرمان های صوتی، سطح 2 رانندگی خودران شامل 5 رادار موج میلیمتری و 10 دوربین از دیگر امکانات لینک اند کو 08 است. با استفاده از پورت مخصوص می توان قابلیت شارژ ریورز را نیز برای برق رسانی به وسایل الکتریکی را مورد استفاده قرار داد.

بلندگوهای سیستم صوتی هارمن کاردون در کنسول اصلی جلو طراحی متفاوت و جالبی دارند به نحوی که کاملا روی سطح بالایی کنسول جانمایی شده اند. در مجموع 23 بلندگو در کابین فعال است.

لینک اند کو 08 ؛ شاسی بلند چینی که ادعای کیفیت دارد! (+عکس)

چرم ناپا، گرم کن صندلی جلو به همراه تهویه و ماساژ، امکان تغییر زاویه پشتی صندلی سرنشین جلو تا 145 درجه و زیرپایی تا 68 درجه را نیز به ویژگی های کابین باید اضافه کنیم.

در بخش پیشرانه این خودرواز ساختار پلاگین هیبرید 1.5 لیتری توربو استفاده شده است. مشتریان می توانند تریم های محور جلو و یا تمام چرخ محرک را انتخاب کنند. تریم تک موتور الکتریکی 375 اسب بخار خروجی و 615 نیوتن متر گشتاور دارد.

تریم تمام چرخ محرک از دو موتور الکتریکی استفاده می کند که مجموعا 585 اسب بخارخروجی و 905 نیوتن متر گشتاور دارد. شاخص صفر تا 100 کیلومتر این تریم 4.6 ثانیه است.

انرژی مورد نیاز قلب الکتریکی ساختار پلاگین هیبرید از بسته باتری 21.2 ، 39.6 و 39.8 کیلووات ساعت بسته به آپشن انتخابی مشتریان، تامین می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص عددهای 120، 245 و 220 را مورد اشاره قرار می دهد.

باید توجه داشت که بخش بنزینی پیشرانه اثری در حرکت خودرو ندارد و به عنوان ژنراتور در خدمت موتورهای الکتریکی عمل می کند. برد حرکتی خودرو در سیکل ترکیبی پیشرانه زمانی که باک بنزین و بسته باتری شارژ کامل باشند به ترتیب 1200 و 1400 کیلومتر گزارش شده است.

فناوری شارژ سریع باتری امکان تکمیل ظرفیت از 30 به 80 درصد طی 28 دقیقه را فراهم کرده است.

لینک اند کو 08 ئی ام-پی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان