پیشنهاد ایران‌خودرو به مشتریان پارس

شماره روزنامه: ۵۹۵۳ تاریخ چاپ: ۱۴۰۲/۱۲/۱ ...

کیوان پناهی گفت: با توجه به الزام اجرای استانداردهای 85گانه در خودروهای تولیدی و عدم‌توانایی پلتفرم محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با دیگر خودروهای ایران‌‌‌خودرو که مطابق با استانداردهای 85‌گانه است جایگزین کنند. وی با بیان اینکه گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو در راستای احترام به متقاضیان برای خرید خودرو، شرایط خرید سایر محصولات دارای استانداردهای 85گانه را برای متقاضیان پارس فراهم کرده، تصریح کرد: پیشنهادهای ارائه‌شده شامل سورن و پژو 207 سقف شیشه‌‌‌ای از منظر کلاس ابعادی و مطلوبیت بازار نزدیک به پارس هستند.

پناهی ادامه داد: ایران‌‌‌خودرو با حفظ حقوق مشتریان، بر اساس اولویت‌‌‌های سامانه یکپارچه متقاضیان را فراخوان می‌کند تا هر یک از آنان بر اساس زمان واریز وجه در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

به گفته وی، ایران‌‌‌خودرو در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجودی‌‌‌که تمامی خودروهای این شرکت دارای تفاوت قابل‌توجهی با قیمت حاشیه بازار هستند، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی را فراهم کرده است.

ایران‌خودرو اما به تازگی شرایط فروش فوق‌العاده اختیاری به روش نقد و اقساط را برای متقاضیان عادی پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه، نوبت دریافت کرده و اسامی‌شان به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان 1402 به این شرکت اعلام و برای آنها پیامک ارسال شده، در نظر گرفته است. در این طرح صرفا چک صیادی بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می‌شود و وضع اعتباری سفید صادر‌کننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی موردنیاز است. همچنین قیمت خودرو در روش‌های نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت‌نام است و در صورت انتخاب روش اقساطی، مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط قابل پرداخت است. در طرح پیش‌فروش اما قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل است. در صورت انتخاب روش پیش‌فروش، مبلغی به عنوان پیش‌‌پرداخت دریافت و بقیه مبلغ در زمان صدور دعوت‌نامه نقدا دریافت خواهد شد. این طرح از یکشنبه آغاز شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان