پرداخت عیدی بازنشستگان مشترک و خویش فرمایان

جعفر امیرآبادی زاده: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق امروز (دوشنبه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان مشترک و عیدی سال جاری خویش فرمایان این صندوق تا ساعاتی دیگر واریز می‌شود.

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، جعفر امیرآبادی زاده افزود: عیدی سال جاری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری و همچنین خویش فرمایان تحت پوشش این صندوق امروز (دوشنبه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: عیدی سال 1402 بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس تصویب نامه هیات وزیران تا ساعتی دیگر به حساب این عزیزان واریز می‌شود.

وی گفت: برای نخستین بار و برخلاف سال های گذشته، عیدی امسال بازنشستگان خویش فرما در سال جاری (مبلغ ثابت حق عیدی +حق عائله) پرداخت خواهد شد.

به گفته امیرآبادی زاده، براساس مصوبه هیات وزیران، عیدی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که به آنان عائله‌مندی تعلق می گیرد مبلغ 700 هزار تومان و همچنین بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که بر اساس تعاریف مندرج در سیستم احکام صندوق به آنان حق اولاد پرداخت می شود به ازای هر فرزند مبلغ 300 هزار تومان برای آن‌ها محاسبه و پرداخت می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان