سهم عجیب حرکت با دنده عقب در تصادفات فوتی

۱۵ درصد از تصادفات فوتی ناشی از حرکت با دنده عقب است که رانندگان می‌توانند از مسیریاب‌ها برای تردد بهتر و پیدا کردن مسیر درست‌تر استفاده کنند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: علت 24 درصد تصادفات، بی توجهی رانندگان به جلو است.
 
به گزارش ایلنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 15 درصد از تصادفات فوتی ناشی از حرکت با دنده عقب است که رانندگان می‌توانند از مسیریاب‌ها برای تردد بهتر و پیدا کردن مسیر درست‌تر استفاده کنند.
 
سرهنگ جوانبخت گفت: بررسی علت تصادفات فوتی در 10 ماه امسال نشان می‌دهد که علت 24 درصد تصادفات فقط به بی توجهی به جلو بازمی گردد.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان، خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه، تغییر مسیرهای ناگهانی از دیگر علل تصادفات خودروهای سنگین در شهر تهران است.
 
وی افزود: رانندگان خودروهای سنگین باید بدانند وقتی در یک معبر بزرگراهی در خارج از شهر تردد می‌کنند، فضا با محدوده‌های بزرگراه‌های شهری متفاوت است، پس رانندگان باید این تفاوت را بدانند و جنس رانندگی خود را تغییر دهند و طبق شرایط درون شهری رانندگی کنند.
 
سرهنگ جوانبخت تصریح کرد: 15 درصد از تصادفات فوتی ناشی از حرکت با دنده عقب است که رانندگان می‌توانند از مسیریاب‌ها برای تردد بهتر و پیدا کردن مسیر درست‌تر استفاده کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر