تراموا در سال آینده به تهران می‌آید

علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پایان نوبت عصر دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز بودجه سال ۱۴۰۳ تصویب شد.

شهردار تهران از احداث تراموا در سال آینده با چرخ‌های لاستیکی خبر داد.

به گزارش تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در پایان نوبت عصر دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: امروز بودجه سال 1403 تصویب شد.

وی افزود: از سال 99 تا امروز بودجه شهرداری تهران از 30 همت به 150 همت رسیده است و عددهزینه‌ای به 36 درصد رسیده است و عمده این پول به بخش زیرساختی رسیده است.

زاکانی درباره میزان بودجه شهرداری تهران در سال آینده گفت: بودجه حدود 151 همت شده است و نزدیک 12 همت نیز مکمل است و مجوز داده شده است و 165.5 همت بودجه شهرداری تهران برای سال آینده شد و مجوز تهاتر و اقدامات خاص نیز داده شد.

شهردار تهران درباره خطوط جدید مترو و تراموا افزود: ناظر به خطوط جدید پیشنهاد جدیدی مطرح شد تا منوط به مستندات باشد و بنده مستندات را همراه خود داشتم تا به آقای چمران و اعضا بدهم و کلیات آن از سال 87 مصوبات لازم را دارد.

وی تصریح کرد: در سال 99 ناظر بر خط 10 نیز پول و اعتبارات تعیین شده است و در مصوبه سال 98 شورای عالی عنوان خطوط 8.9.0 و 11 آن است.

زاکانی درباره تراموا تصریح کرد: در بودجه سال 1403 برای تراموا آمده است و برای آن قدرالسهمی مشخص شده است تا تراموا چرخ لاستیکی احداث شود.

شهردار تهران افزود: شورای عالی ترافیک دو خط از ترمینال شرق تا میدان آزادی و خط دوم از جنت‌آباد تا مصلی مصوب کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان