کشف ۳۷ تن چوب قاچاق در لاهیجان

فرمانده انتظامی لاهیجان: ماموران با انجام تحقیقات، از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی قضائی و همراهی کارشناسان منابع طبیعی به محل‎ مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از این مکان، ۳۷ تن چوب جنگلی قاچاق کشف و متهم ۴۴ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده‌ انتظامی لاهیجان از کشف 37 تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش 840 میلیون ریال از حیاط یک خانه روستایی خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب امروز (یکم اسفند ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه قاچاق چوب و از بین بردن جنگل‌ها، نابودی منابع ملی و اخلال در اکوسیستم طبیعت است، اظهار کرد: اینگونه اقدامات و نابودی مانبع طبیعی، خسارت‌های جبران‌ناپذیری به محیط زیست می‌زند.

وی با بیان اینکه درپی دریافت خبری مبنی بر دپوی چوب‌های قاچاق در حیاط یک خانه روستایی در حاشیه شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات، از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند و با هماهنگی قضائی و همراهی کارشناسان منابع طبیعی به محل‎‌ مورد نظر اعزام شدند. در بازرسی از این مکان، 37 تن چوب جنگلی قاچاق کشف و متهم 44 ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او از تحویل چوب‌ها به اداره منابع طبیعی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کشفیات را 840 میلیون ریال اعلام کردند.

وی افزود: مبارزه با پدیده قاچاق از اولویت‌های اصلی فراجاست و پلیس ضمن حفظ و حراست از منابع ملی، با قانون‌شکنان این عرصه برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان