فرار طارمی از محرومیت بزرگ کنفدراسیون فوتبال آسیا

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام آرای جام ملت‌های ۲۰۲۳ در قطر را در یک فهرست بلند بالا و ۵۱ مورد جریمه منتشر کرده که در این بین، اتفاقات دیدار تیم‌های ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی دیده نمی‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به محرومیت یا جریمه مهاجم تیم ملی ایران نداد.

به گزارش "ورزش سه"، ای‌اف‌سی امروز آخرین آرای انضباطی خود در دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که هفته گذشته برگزار شد را اعلام کرد و در این بین، جریمه هزار دلاری و محرومیت دو جلسه‌ای محمد دانشگر به دلیل اخراج مقابل الهلال عربستان اعلام شد، اما علاوه بر آرای باشگاهی، تمام جرایم جام ملت‌ها را نیز فهرست کرد.

جدا از آرای انضباطی که برای فدراسیون فوتبال ایران بخاطر برخی اتفاقات در مسابقات تیم ملی در جام ملت‌های آسیا روی خروجی سایت ای‌اف‌سی آمده، مهدی طارمی نیز در این رقابت‌ها به دلیل اتفاقات دیدار مقابل سوریه 7 هزار دلار جریمه شد که احتمال می‌رفت این جریمه بیشتر شود ولی این اتفاق نیفتاد.

مهدی طارمی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل سوریه دو کارت زرد گرفت و از زمین اخراج شد که بخاطر همین اتفاق، ای‌اف‌سی او را 2 هزار دلار جریمه کرد و همچنین به دلیل ورودش به زمین پس از پایان همین بازی (با وجود محرومیت) هم رای به جریمه 5 هزار دلاری داد.

این مهاجم تیم ملی ایران پس از شکست سه بر دو مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه الثمامه نیز بخاطر شعار «ایرانی اسمع» تماشاگران حریف، واکنش تندی نشان داد و به سمت آنها رفت که موجب شد کنار زمین برای دقایقی دچار تنش جدی شود.

در زمان رفتن طارمی به سمت تماشاگران قطری، دو بازیکن حریف او را نگه داشتند و در همان لحظه هم درگیری‌های کوتاهی بین بازیکنان و مربیان طرفین شکل گرفت که احتمال می‌رفت کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به این اتفاق ورود کند ولی چنین مسئله‌ای رخ نداد.

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تمام آرای جام ملت‌های 2023 در قطر را در یک فهرست بلند بالا و 51 مورد جریمه منتشر کرده که در این بین، اتفاقات دیدار تیم‌های ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی دیده نمی‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان