مجید نوری : آخرین خبری که ما از پدر داریم بی خبری هست

مجید نوری فرزند شهروند ایرانی زندانی در سوئد در گفت و گو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت پدرش در زندان های سوئد، اظهارداشت: آخرین خبری که ما از پدر داریم بی خبری هست، چرا که سه چهارماه است کلیه تماس های ما را قطع کردند.

فرزند شهروند ایرانی زندانی در سوئد با بیان اینکه آخرین خبری که ما از پدر داریم بی خبری هست، گفت: ما در مرحله استیناف اعتراض کردیم و مجدد به دیوان عالی می رویم و امیدواریم که یکجایی این روند ناعادلانه قطع شود.
 
«مجید نوری» فرزند شهروند ایرانی زندانی در سوئد در گفت و گو با ایرنا در خصوص آخرین وضعیت پدرش در زندان های سوئد، اظهارداشت: آخرین خبری که ما از پدر داریم بی خبری هست، چرا که سه چهارماه است کلیه تماس های ما را قطع کردند.
 
وی گفت: آخرین دفعه در دادگاه ملاقاتی گرفتیم، آنها شرایطی که برای ما ایجاد کردند از جمله اینکه تماس تلفنی که خیلی ارتباط معمولی است و سطح ابتدایی به حساب می آید را به بهانه های مختلف قطع کردند.
 
نوری با بیان اینکه هر زمان که ما بتوانیم به سوئد برویم، نهایتا هفته ای به ما نیم ساعت الی چهل دقیقه وقت ملاقات میدهند، افزود: اما الان چندین ماه است که چون ویزا نداریم، هیچ خبری هم عملا از پدر نداریم و اخبار ما شده روزنامه های صبح که با مطالعه آنها متوجه بشویم پای پدر شکسته است، اما اینکه چرا و چطور و اینکه مراحل درمانی آن به چه ترتیب است را باید با چندین واسطه خبر دار شویم و این بدترین ظلمی است که در این مدت بر سر پدر ما آورده اند.
 
فرزند شهروند ایرانی زندانی در سوئد تصریح کرد: اگر شما بخواهید دادرسی عادلانه داشته باشید، باید حق و حقوق متهم را بدهید، اینکه فرد متهم بتواند هفته ای یکبار با خانوادش ارتباط داشته باشد یک حق طبیعی و اولیه است، الان پدر بخواهد به ما مشورت دهد یا ما با ایشان مشورت کنیم که مرحله بعدی با توجه به وضعیت اسفناکی که در رأی استیناف انجام داده اند چه باید کرد، الان که ارتباطی با پدر نداریم، وکلاشون هم که تسخیری هستند و مربوط به مرحله استیناف بودند و در نتیجه با ما همکاری نمی کنند. آنها ما را در وضعیتی قرار داده اند که اگر اینطور وضعیتی را برای سوئدی ها در ایران می داشتیم، جیغ و داد آنها در می آمد.
 
وی گفت: شما ببینید الان ارتباطات ما قطع شده، پدر در سلول انفرادی هستند، شرایط سخت نگهداری پدر و همه اینها در حالی است که قرار است پدر را به دلیل یکسری کارهایی که در همین زمینه است مورد محاکمه قرار بدهند.
 
نوری در پایان خاطرنشان کرد: ما در مرحله استیناف از طریق وکلای تسخیری پدر اعتراض کردیم و مجدد به دیوان عالی می رویم و امیدواریم که یکجایی این روند ناعادلانه قطع شود، ما همچنان امیدواریم که این مسیر ناعادلانه قطع شود، به پدر اینقدر فشار نیاورند و اجازه دهند که از خودش دفاع کند. اگر در این مرحله هم شکست بخوریم حتما به دادگاه های اروپایی شکایت می کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان