بخشش ۴ محکوم به اعدام در کرمان

با رضایت اولیای دم، ۴ محکوم به قصاص در بردسیر کرمان از اعدام رهایی یافتند.

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در آستانه سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) و با اعلام رضایت اولیای دم، 4 محکوم به قصاص در شهرستان بردسیر از دار مجازات رهایی یافتند.
 
به گزارش خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، در حاشیه آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان بردسیر اظهار داشت: به همت انجمن حمایت زندانیان، دادگستری و مسئولین شهرستان بردسیر 12 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان با صلح و سازش از زندان آزاد شدند.
 
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اهداء 12 سری جهیزیه به زوج های نیازمند خانواده زندانیان شهرستان بردسیرگفت: به همت انجمن حمایت زندانیان شهرستان بردسیر 150 بسته کمک معیشتی برای خانواده زندانیان نیازمند به ارزش هر بسته یک میلیون و دویست هزار تومان اهداء شد.
 
وی با بیان اینکه همچنین زمینه آزادی 4 نفر از محکومین به قصاص بردسیر با پیگیری های امام جمعه، مسئولین قضایی، فرماندار و انجمن حمایت زندانیان در ایام پر خیر و برکت ماه شعبان و در آستانه ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) فراهم شد.
 
گفتنی است در سفر یک روزه رییس کل دادگستری استان کرمان و هیات همراه به شهرستان بردسیر، آیین کلنگ زنی ساختمان تجاری، اداری و خدماتی انجمن حمایت از زندانیان و پروژه احداث مرکز خدمات جامع سلامت و آزمایشگاه مرکزی نیز برگزار شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان