سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد

ممنوعیت استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات/ مدیر متخلف عزل می‌شود

تصمیم شهردار تهران برای افرادی که بخواهند از اموال و امکانات شهرداری برای فعالیت‌های سیاسی انتخابات استفاده کنند این است که حتی یک ساعت هم تأمل نخواهند کرد و مدیر متخلف را عزل می‌کنند.

سخنگوی شهرداری تهران با اعلام اینکه استفاده از امکانات شهرداری له یا علیه یک جریان سیاسی خط قرمز شهرداری است، گفت: در صورت فعالیت‌های انتخاباتی سیاسی و استفاده از اموال شهری، مدیر متخلف عزل خواهد شد.
 
عبدالمطهر محمدخانی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران  با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های شهرداری برای کمک به نامزدهای انتخاباتی به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از وظایف ما در شهرداری تهران کمک به هر چه پرشور برگزار شدن انتخابات و در عین حال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
 
وی تأکید کرد: یکی از وظایف شهرداری تهران در حوزه‌های تبلیغاتی و فرهنگی در اختیار قرار دادن فضاهای فرهنگی و اجتماعات برای گروه‌های قانونی است که در انتخابات فعالیت می‌کنند.
 
وی بااشاره به خط قرمزهای شهرداری در انتخابات تاکید کرد: زاکانی در جلسه شورای شهرداران به صراحت خط قرمز مجموعه مدیریت شهری را اعلام کردند و خط قرمز پررنگی در این مورد وجود دارد که آن هم استفاده از امکانات شهرداری تهران، بیت‌المال و امکانات عمومی به نفع یا علیه یک جریان سیاسی خاص است.
 
سخنگوی شهرداری تهران در پایان اظهار کرد:  تصمیم شهردار تهران برای افرادی که بخواهند از اموال و امکانات شهر برای فعالیت‌های سیاسی انتخاباتی استفاده کنند این است که حتی یک ساعت هم تأمل نخواهند کرد و مدیر متخلف را عزل می‌کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان