ابراز تاسف انجمن خبرنگاران ورزشی ایران از رفتار خلیل زاده

انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران در بیانیه‌ای خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال از بی‌احترامی شجاع خلیل زاده به خبرنگاران ابراز تاسف کرد.

به گزارش ایرنا، انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی ایران در بیانیه‌ای خطاب به مهدی تاج نسبت به بی‌احترامی شجاع خلیل زاده ابراز تاسف کرد و نوشت:

جناب آقای تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام و احترام

با عنایت به اتفاقات روی داده در پایان دیدار لیگ برتر فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی متأسفانه بار دیگر شاهد وقوع اتفاقی ناپسند در راهروهای خروجی ورزشگاه آزادی و در جایگاه میکس زون که محدوده قانونی حضور خبرنگاران و پرسش سؤال از بازیکنان و مربیان است بودیم.

بدیهی است که قواعد حرفه‌ای ایجاب می‌کند که علی‌رغم استرس و فشار عصبی بر روی بازیکنان و بخصوص در شرایط باخت یک تیم، بازیکنان با رعایت ادب، اخلاق، متانت و منطق در جایگاه خبرنگاران قرار گرفته و پاسخگوی سؤالات آنان باشند.

متاسفانه آنچه شجاع خلیل‌زاده به عنوان یک بازیکن با تجربه و ملی‌پوش و کاپیتان تیم تراکتورسازی در پایان بازی با پرسپولیس در مواجهه با خبرنگاران رقم زد، عدم رعایت چارچوب‌های حرفه‌ای در گفت‌وگوی رسانه‌ای پایان مسابقه و بی‌حرمتی به پیراهن باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک باشگاه قدیمی و پرهوادار و بی‌احترامی به مجموع همکاران رسانه‌ای حاضر در میکس‌زون بود.

براین اساس، انجمن ورزشی‌نویسان ایران ضمن ابراز تأسف از رفتار دور از شأن شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتورسازی و بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال و باشگاه تراکتورسازی مجدانه درخواست دارد ضمن عذرخواهی از جامعه رسانه‌ای، نسبت به برخورد قاطع و سریع با او اقدام و گزارش آن را جهت اطلاع همگان منعکس کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان