امام جمعه اهواز : هر خانواده حداقل باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد/ درباره حجاب باید در کف خیابان‌ها تذکر داده شود/ انتخابات تنها راه اصلاح کشور است

امام جمعه اهواز با بیان اینکه یک نماینده پس از رای آوردن در انتخابات باید به دنبال مشکلات مردم باشد نه اینکه همه چیز را فراموش کند، گفت: ما در انتخابات شرکت می کنیم به دلیل اینکه انقلاب از آن ما است و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است.

امام جمعه اهواز بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اهواز افزود: ما باید در برابر تبلیغات دشمنان استوار بوده و در مسیر درست که همان فرمایشات مقام معظم رهبری است، گام برداریم.
 
وی خطاب به نمازگزاران بیان کرد: باید به جای قوم گرایی به افراد نخبه و پرتوان رای داد چراکه دلیل جلوتر بودن برخی استان‌ها از خوزستان، انتخاب افراد نخبه است.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: کسانی که با گرفتن پول، رای خود را به صندوق می‌اندازند در واقع به استان و کشور خود خیانت کرده‌اند همچنین به نامزدی که دست به چنین کاری می زند، نباید رای داد.
 
وی به بخشی از ویژگی‌های نامزد اصلح از دید رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: یک‌ نماینده اصلح باید قوی و کارآمد، شجاع در عمل، خستگی ناپذیر، مطلع از نیازهای جامعه، بصیر و با برنامه، پایبند به اقتصاد مقاومتی، استکبارستیز و به دور از اشرافی گری باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهارکرد: نماینده باید با بی عدالتی مبارزه کنه و در جهت پیشرفت کشور به دور از منفعت‌های شخصی و حزبی گام بردارد.
 
وی نپرداختن رشوه را از دیگر خصوصیات نامزد اصلح عنوان کرد و افزود: اینکه برخی از نامزدها به اطرافیان خود قول مسئولیت می‌دهند، متضاد با بیانات رهبری درخصوص عزل و نصب‌ها است همچنین تمامی نامزدها باید از تبلیغات گسترده خودداری کنند.
 
خطیب جمعه اهواز با بیان اینکه یک نماینده پس از رای آوردن در انتخابات باید به دنبال مشکلات مردم باشد نه اینکه همه چیز را فراموش کند، گفت: ما در انتخابات شرکت می کنیم به دلیل اینکه انقلاب از آن ما است و انتخابات تنها راه اصلاح کشور است.
 
وی افزود: دشمن تلاش می‌کند که مردم را از انقلاب جدا کند ولی به حول قوه الهی به قله نزدیک هستیم و آثار آن را به زودی خواهیم دید.
 
حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه به موضوع حجاب اشاره کرد و گفت: همه ما نسبت به حجاب مسئول بوده و باید این موضوع در کف خیابان‌ها تذکر داده شود؛ متاسفانه مسئله حجاب در اکثر ادارات و آموزش و پرورش ما رعایت نمی‌شود.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان در مورد فرزندآوری گفت: حداقل هر خانواده باید چهار یا پنج فرزند داشته باشد چرا که سخت‌ترین جنگ در آینده، مسئله جمعیت است.
 
وی با بیان اینکه مرگ بدون معرفت امام زمان (عج) مرگ جاهلانه است، افزود: باید در محیط خانواده به گونه ای تلاش کرد که با دست پُر به نزد خداوند برویم و محصول خود را در آن دنیا برداشت کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان