۱۹۴ فرد و نهاد روسیه در تحریم های جدید اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا امروز گفت که در سیزدهمین بسته تحریم های خود علیه روسیه ۲۷ شرکت را که از اقدامات نظامی روسیه حمایت می‌کنند از جمله در کشورهای ثالث تحریم می‌کند: «آنها در معرض محدودیت‌های دقیق‌تر صادرات در مورد کالاها و فناوری‌های با استفاده دوگانه و همچنین کالاها و فناوری خواهند بود که ممکن است در تقویت فن‌آوری بخش دفاعی و امنیت روسیه کمک کنند.»

اتحادیه اروپا امروز جمعه اعلام کرد که این اتحادیه در سیزدهمین بسته تحریم‌های خود علیه روسیه در مجموع 194 فرد و اشخاص حقوقی را هدف قرار داده است.
 
به گزارش ایسنا، هم‌راستا با واشنگتن که 500 فرد و نهاد روسی را در ارتباط با مرگ الکسی ناوالنی در زندانی در روسیه، تحریم کرد، اتحادیه اروپا هم در دومین سالگرد جنگ اوکراین اعلام کرد، اقدامات محدودکننده‌ای را برای 106 فرد دیگر و 88 نهاد مسئول اقدامات تضعیف یا تهدید کننده یکپارچگی ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین تحمیل می‌کند.
 
به گزارش اسپوتنیک، در نتیجه بسته تحریم‌های جدیدی که در رابطه با اوضاع اوکراین علیه افراد و اشخاص حقوقی روسی انجام شده است در مجموع بیش از 2000 نفر شامل این تحریم‌ها می‌شوند.
 
اتحادیه اروپا امروز گفت که در سیزدهمین بسته تحریم‌های خود علیه روسیه 27 شرکت را که از اقدامات نظامی روسیه حمایت می‌کنند از جمله در کشورهای ثالث تحریم می‌کند: «آنها در معرض محدودیت‌های دقیق‌تر صادرات در مورد کالاها و فناوری‌های با استفاده دوگانه و همچنین کالاها و فناوری خواهند بود که ممکن است در تقویت فن‌آوری بخش دفاعی و امنیت روسیه کمک کنند.»
 
برخی از این نهادها در کشورهای ثالث از جمله هند، سریلانکا، چین، صربستان، قزاقستان، تایلند و ترکیه واقع شده‌اند و در دور زدن محدودیت‌های تجاری روسیه درگیر شده‌اند.
 
اتحادیه اروپا اعلام کرده که نهادهای روسی هم در توسعه، تولید و عرضه اجزای الکترونیکی برای مجتمع نظامی و صنعتی روسیه درگیر هستند.
 
کمیسیون اروپا هم‌چنین اعلام کرد اتحادیه اروپا، وزیر دفاع کره شمالی و چند شرکت بلاروسی را نیز در سیزدهمین بسته تحریم علیه روسیه گنجانده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان