برگزاری مراسم اهدای کاپ و مدال قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس

برای اهدای کاپ با همت مسوولان آکادمی و همکاری شرکت طبیعت، حامی مالی باشگاه، سکوی قهرمانی و مراسم آتش بازی تدارک دیده شده بود که با تشویق‌های هواداران و خانواده‌های بازیکنان و پخش ترانه‌های حماسی و پرسپولیسی و چرخش پرچم بزرگ پرسپولیس در آسمان، حال و هوای خاص و به یادماندنی را برای نوجوانان پرسپولیس فراهم کرد که از همین حالا با قهرمانی و افتخار خو گ ...

کاپ قهرمانی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس، امروز (جمعه) در مراسمی باشکوه و پرنشاط که استحقاق آن را داشتند به اعضای این تیم و آکادمی فوتبال باشگاه اهدا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ورزشگاه شهید درفشی‌فر امروز میزبان مراسم اهدای کاپ و مدال به تیم نوجوانان پرسپولیس و آکادمی فوتبال باشگاه بود.

حسن خانمحمدی و شاگردانش در این فصل کاری کردن کارستان و در کنار تاریخ‌سازی برای پرسپولیس، بعد از چند دهه عنوان قهرمانی را به رده‌های پایه بازگرداندند.
آن ها امروز پیش از مراسم اهدای جام و در آخرین بازی فصل خود در حالی که عنوان قهرمانی را چند هفته زودتر از آن خود کرده بودند مقابل حریف خود به پیروزی رسیدند تا 70 امتیازی شوند.
برای مراسم اهدای کاپ و مدالهای قهرمانی، میرشاد ماجدی رییس هیات فوتبال تهران و جمعی از مسوولان و مدیران هیات در محل آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند.
از باشگاه نیز، پیمان حدادی با توجه به علاقمندی خاص به فعالیت فوتبال پایه به نمایندگی از هیات مدیره، وحید امیری کاپیتان دوم سرخپوشان ایران، حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه، محسن خلیلی مدیر آکادمی فوتبال پرسپولیس، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی و جمعی از مدیران و مسوولان باشگاه و اعضای تیم‌های پایه حضور داشتند.
هانی نوروزی، فرزند کاپیتان ابدی سرخپوشان، که روزگاری پدرش در همین ورزشگاه درفشی‌فر برای خلق افتخار عرق می‌ریخت نیز از حاضران در این برنامه بود.
برای اهدای کاپ با همت مسوولان آکادمی و همکاری شرکت طبیعت، حامی مالی باشگاه، سکوی قهرمانی و مراسم آتش بازی تدارک دیده شده بود که با تشویق‌های هواداران و خانواده‌های بازیکنان و پخش ترانه‌های حماسی و پرسپولیسی و چرخش پرچم بزرگ پرسپولیس در آسمان، حال و هوای خاص و به یادماندنی را برای نوجوانان پرسپولیس فراهم کرد که از همین حالا با قهرمانی و افتخار خو گرفته‌اند.
گفتنی است باشگاه پرسپولیس هفته آینده با همکاری شرکت طبیعت، حامی تیمهای پایه خود جشنی را برای تقدیر از تلاش‌های اعضای تیم نوجوانان پرسپولیس برگزار کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان