دادگستری : دستگیری ۸ نفر از عناصر تروریستی در اصفهان

کشف چند تُن مواد مخدر، مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند، دستگیری ۱۳ نفر از عناصر تروریستی و کشف ۵۵ بمب دست ساز در ماه‌های گذشته، کشف تعداد انبوهی سلاح غیر مجاز، شناسایی و سرکوب شبکه بهاییت و مبارزه با قاچاق داروهای حساس و مورد نیاز مردم گوشه ای از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اصفهان است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری هشت نفر از عناصر تروریستی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن امسال در اصفهان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسدالله جعفری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، افزود: کشف چند تُن مواد مخدر، مبارزه با عناصر تروریستی وابسته به گروهک‌های معاند، دستگیری 13 نفر از عناصر تروریستی و کشف 55 بمب دست ساز در ماه‌های گذشته، کشف تعداد انبوهی سلاح غیر مجاز، شناسایی و سرکوب شبکه بهاییت و مبارزه با قاچاق داروهای حساس و مورد نیاز مردم گوشه ای از اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان اصفهان است.

وی ادامه داد: برخورد با افراد هنجارشکن در فضای مجازی و انجام اقدامات گسترده پیشگیری از وقوع اغتشاش نیز از دیگر فعالیت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان اصفهان است.

جعفری با تاکید بر اینکه شاه کلید توسعه در کشور، امنیت پایدار است، گفت: ایثارهای سربازان گمنام امام زمان (عج) به ایجاد امنیت پایدار در کشور منجر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این ایام مصادف با هفته پاسداشت خدمات سربازان گمنام امام زمان (عج) است که امسال با عنوان «اقتدار، امنیت و آرامش» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه امروز وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، ارتش و فراجا اجازه نمی‌دهند دشمن بخواهد دست به اقدامی بزند، اظهار کرد: استان اصفهان به دلیل استقرار اماکن متعدد حیاتی و زیر ساخت‌های صنایع، غنی سازی، پالایشگاهی و نظامی همواره مورد نظر دشمنان قرار دارد.

جعفری اضافه کرد: دشمنان در این خطه دست به تحرکات مذبوحانه‌ای زده‌اند اما با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدامات بازدارنده‌ای علیه این اقدامات انجام شده است.

وی یادآور شد: مبارزه با انواع تروریسم، خرابکاری، تهدید امنیت کشور و سیستم‌های نفوذی و جاسوسی، مبارزه با جنگ سایبری دشمنان، صیانت از اقوام و اقلیت‌های قومی و مذهبی و مبارزه با اشرار سازمان یافته گوشه‌ای از خدمات مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان