دستگیری ۷۲ سارق خودرو در استان سمنان/پیشگیری جدی گرفته شود

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با بیان اینکه صاحبان خودرو باید از وسایل نقلیه خود نگهداری اصولی داشته باشند، گفت: باید توجه کرد که گاهی شتاب در نحوه و مکان پارک خودرو برای انجام کاری زمینه برای سرقت فراهم می‌کند.

رییس پلیس پیشگیری استان سمنان از دستگیری 72 سارق خودرو طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: پیشگیری از سرقت خودرو می‌بایست جدی‌تر گرفته شود.

به گزارش مهر، سرهنگ حسن رستمیان ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی 11 ماه سال جاری تعداد 72 سارق خودرو در سطح استان دستگیر شدند، ابراز داشت: عدم تجهیز خودرو به لوازم ضد سرقت، کم بودن ضریب ایمنی وسایل نقلیه و گذاشتن اشیایی نظیر کیف و موبایل در خودرو و گذاشتن اتومبیل در مکان‌های تاریک عمده‌ترین انگیزه‌های سرقت خودرو توسط سارقان است.

وی ضمن بیان اینکه خوشبختانه با هوشیاری پلیس این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 28 درصد را نشان می‌دهد، افزود: برای حداقل رسیدن این سرقت‌ها جدی گرفتن پیشگیری ضروری است.

رئیس پلیس پیشگیری استان سمنان با بیان اینکه صاحبان خودرو باید از وسایل نقلیه خود نگهداری اصولی داشته باشند، ابراز داشت: باید توجه کرد که گاهی شتاب در نحوه و مکان پارک خودرو برای انجام کاری زمینه برای سرقت فراهم می‌کند.

رستمیان ضمن بیان این میزان کشف سرقت خودرو توسط کوپ ها (کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها) در استان سمنان بیش از 70 درصد بوده است، تصریح کرد: با فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان تلاش می‌شود تا سرقت‌ها به حداقل‌ها کاهش یابد.

وی ضمن بیان اینکه شهروندان باید توجه کنند که سوار کردن افراد ناشناس مشکوک به ویژه در تاریکی شب می‌تواند برای راننده خطر آفرین باشد، افزود: شهروندان توجه داشته باشند که با عمل به توصیه‌های پلیس می‌توان عرصه را بر سارقان تنگ و سرقت خودرو را کاهش دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان