کرمانشاه/ کشف ۷۳ هزار و ۸۴۰ لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۶ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آن‌ها به مراجع قضایی برای رسیدگی‌های بیشتر و صدور احکام لازم خبر داد.

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف 73 هزار و 840 لیتر بنزین و گازوئیل قاچاق به ارزش 16 میلیارد و 983 میلیون ریال در شهرستان قصرشیرین خبر داد.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق سوخت با حضور گسترده ماموران انتظامی قصرشیرین در این شهرستان برگزار شد، گفت : در همین راستا ماموران پلیس شهرستان حین گشت زنی و برپایی ایستگاه‌های بازرسی در نقاط مختلف قصرشیرین و خصوصا حوالی گمرک پرویزخان موفق به شناسایی 11 دستگاه کامیون، یک دستگاه خودرو پژو 405، یک دستگاه موتورسیکلت حامل سوخت قاچاق و چند محل دپو شدند.
 
 حاجیان افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه و همچنین محل‌های دپو، 73 هزار و 840 لیتر سوخت قاچاق از نوع بنزین و گازوئیل کشف شد.
 
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش سوخت قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان به 16 میلیارد و 983 میلیون ریال می‌رسد، از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آن‌ها به مراجع قضایی برای رسیدگی‌های بیشتر و صدور احکام لازم خبر داد.
 
وی گفت: مبارزه با پدیده قاچاق خصوصا فراورده‌های نفتی از مهمترین برنامه‌هایی است که پلیس کرمانشاه دنبال می‌کند و اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان به منافع و اهدافشان دست پیدا کنند .
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان