خراسان جنوبی/ ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۶ شهرستان تعطیل شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری : با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم سرما طی چند روز آینده و افت شدید دما که افزایش میزان مصرف گاز را به همراه خواهد داشت، لذا ستاد مدیریت بحران در راستای پایداری گاز در بخش خانگی، این تصمیم را اتخاذ نمود.

 جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی گفت: به دلیل برودت هوا، ادارات و دستگاه های اجرایی در 6 شهرستان استان فردا دوشنبه 7 اسفندماه تعطیل است. 
 
به گزارش ایسنا، علیرضا عباس زاده ، امشب 7 اسفند با اعلام این مطلب گفت: با عنایت به افت شدید دما و ضرورت مدیریت مصرف گاز، ادارات، دستگاه‌ های اجرایی و دانشگاه ها در شهرستان های نهبندان، سربیشه، بیرجند، درمیان، زیرکوه و قاینات فردا دوشنبه 7 اسفندماه تعطیل می باشند. 
 
 وی تصریح کرد: آموزش در همه مقاطع تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر در این 6 شهرستان به صورت غیرحضوری خواهد بود. 
 
به گفته وی؛ دستگاه های خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز درمانی از این قاعده مستثنی بوده و به روال شرایط عادی خدمات دهی خواهند داشت. 
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تأکید کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر تداوم سرما طی چند روز آینده و افت شدید دما که افزایش میزان مصرف گاز را به همراه خواهد داشت، لذا ستاد مدیریت بحران در راستای پایداری گاز در بخش خانگی، این تصمیم را اتخاذ نمود. 
 
عباس زاده با اشاره به اینکه در برخی استان های دیگر کشور از جمله خراسان شمالی، خراسان رضوی و... نیز احتمال افت شدید دما گزارش شده، به شهروندان توصیه کرد:  به جهت حفظ پایداری شبکه، در مصرف گاز صرفه جویی نمایند. 
 
وی به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور مدیریت شرایط موجود اشاره و تأکید کرد: گاز کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی تا روز شنبه دوازدهم اسفندماه قطع می شود. 
 
به گفته وی؛ دستگاه‌های اجرایی و ادارات مکلفند از سوخت دوم و جایگزین استفاده کنند. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان