ادارات استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند

محمد حمیدی: باتوجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان در کارگروه مدیریت بحران به تصویب رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: فعالیت اداره‌ها و بانک‌های این استان از فردا تا پایان هفته(هشتم تا دهم اسفند) به منظور مدیریت مصرف انرژی از ساعت 8 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد حمیدی شامگاه دوشنبه در کارگروه مدیریت بحران استان سمنان افزود: باتوجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان در کارگروه مدیریت بحران به تصویب رسید.

وی ادامه داد: طبق تصمیم کارگروه استانی مدیریت بحران، تمام ادارات و بانک‌های استان به جز دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم تا پنجشنبه دهم اسفند، فعالیت خود را از ساعت 9:٠٠ آغاز خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده در کشور گفت: با هدف تامین گاز بخش خانگی و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم ، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد بود.

وی با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش صنعت استان طی روزهای آینده افزود: گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده گاز در این مدت قطع خواهد بود.
حمیدی با تاکید بر اینکه گاز مدارس و مراکز آموزشی قطع نخواهد شد، گفت: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اسفند بصورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با توصیه به شهروندان برای مدیریت مصرف گاز خاطرنشان کرد: توجه به الگوهای مدیریت انرژی می‌تواند به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور منجر شود.

به گزارش ایرنا، هواشناسی استان سمنان شرایط نامساعد جوی و کاهش دما تا پایان هفته پیش‌بینی کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان