مدارس استان مرکزی فردا مجازی شد

با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روز گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می‌شود.

براساس تصمیم گیری مسئولان استان مرکزی در مجموعه مدیریت بحران، فعالیت مدارس استان مرکزی فردا 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود.
به گزارش تسنیم، با توجه به فعالیت سامانه های بارشی در سطح استان مرکزی که از روز گذشته در استان مرکزی فعال شده، در پی بارش برف و برودت هوا فردا فعالیت حضوری مدارس استان مرکزی تعطیل است و فعالیت ادارات با تاخیر آغاز می‌شود.

این درحالیست که فعالیت مدارس استان مرکزی فردا 8 اسفندماه غیرحضوری خواهد بود همچنین براساس تصمیمات اتخاذ شده در حوزه مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

در این راستا براساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه 8 اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌و‌نیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد که از عموم شهروندان و اهالی محترم استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند‌.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان