این تانک ۷۰۰ است؛ شاسی‌بلند لوکس با گیربکس ۹ سرعته (+عکس)

گریت وال موتورز با خودروی لوکس و آفرودی تانک ۷۰۰ می‌خواهد با رقبای باسابقه‌ در این حوزه رقابت کند.

شرکت گریت وال موتورز در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید نسخه‌ی پلاگین هیبرید خودروی تانک 700 را با پسوند Hi4-T در بازار چین عرضه می‌کند. نسخه‌ی بنزینی این خودرو در نمایشگاه گوانگژو سال 2023 معرفی شد و گریت وال آن را با قیمت 69٬700 دلار پیش‌فروش کرد.

این «تانک 700» است؛ شاسی‌بلند لوکس با گیربکس 9 سرعته

به گزارش زومیت، تانک زیربرند گروه گریت وال موتورز محسوب می‌شود و تاکنون دو خودرو تحت این نام به بازار عرضه شده است. Tank 700 Hi4-T به موتور سه لیتری V6 مجهز خواهد بود که به‌همراه موتور برقی مجموعاً 517 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نیرو توسط گیربکس 9 سرعته‌ی اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

این «تانک 700» است؛ شاسی‌بلند لوکس با گیربکس 9 سرعته
این «تانک 700» است؛ شاسی‌بلند لوکس با گیربکس 9 سرعته

گریت وال موتورز می‌گوید خودروی جدیدش می‌تواند در حالت تمام‌الکتریکی برد 100 کیلومتری داشته باشد. تانک 700 از چراغ‌های جلوی برجسته و عناصر متمایزی مانند جلوپنجره‌ی مشبک کرومی و چراغ‌های مه‌شکن طلایی بهره می‌برد.

این «تانک 700» است؛ شاسی‌بلند لوکس با گیربکس 9 سرعته

ابعاد خودروی جدید گریت وال 5٫09 در 2٫06 در 1٫9 متر است که آن را به بزرگ‌ترین مدل در بین خودروهای برند تانک تبدیل می‌کند.

در کابین خودرو از دو صفحه‌نمایش LCD با سایز بزرگ، صفحه‌نمایش هدآپ و عناصر ویژه مانند سقف تمام‌چرم استفاده شده است. سیستم صوتی هارمن کاردن و سقف پانورامیک از دیگر آپشن‌های خودروی لوکس گریت وال محسوب می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان