داستان عجیب یک خودرو و مردی که از محبت به همسرش پشیمان شد! (+تصاویر)

تنها دو ماه پس از خرید، این خودرو مفقود شد. کروز و همسرش یک شب برای صرف شام به رستوران رفتند. اما پس از بازگشت از رستوران متوجه شدند که خودرو آنها به سرقت رفته است. کروز گزارش سرقت خودرو را به پلیس ارائه و برای دریافت خسارت از بیمه اقدام کرد.

عصر ایران - در اکتبر 1974، لوله کشی به نام روزندو کروز ساکن آلهامبرا، کالیفرنیا، یک دستگاه فراری دینو 246 جی تی اس خریداری کرد. این در واقع هدیه ای برای همسرش بود.

تنها دو ماه پس از خرید، این خودرو مفقود شد. کروز و همسرش یک شب برای صرف شام به رستوران رفتند. اما پس از بازگشت از رستوران متوجه شدند که خودرو آنها به سرقت رفته است. کروز گزارش سرقت خودرو را به پلیس ارائه و برای دریافت خسارت از بیمه اقدام کرد.

پلیس نتوانست سرنخ خاصی در مورد این پرونده پیدا کند و شرکت بیمه نیز خسارت کروز را به طور کامل پرداخت کرد.

پیدا شدن اتفاقی خودرو

خودرو فراری

چهار سال بعد یعنی در سال 1978، خودرو فراری روزندو کروز به طور اتفاقی پیدا شد. گروهی از کودکان مشغول بازی در حیاط خانه ای در جنوب لس آنجلس بودند. آنها با بیل مشغول حفاری در گل و لای بودند که ناگهان به چیزی فلزی برخورد کردند.

پس از حضور پلیس و مقداری حفاری بیشتر مشخص شد آنچه کودکان پیدا کرده اند، سقف یک خودرو است. زمانی که حفاری تمام شد، همه شگفت زده شدند. یک دستگاه فراری دینو 246 جی تی اس سبز رنگ پیش روی آنها قرار داشت. پس از بررسی پلاک و شماره سریال ها مشخص شد این همان خودرویی است که چهار سال پیش مفقود شده بود.

خودرو فراری

اگرچه کسی نمی دانست چه کسی و چرا این خودرو را دفن کرده است، اما به نظر می رسید که آنها قصد استفاده دوباره از آن را داشته اند. خودرو با ورقه های پلاستیکی پوشیده شده بود و در لوله های اگزوز آن حوله قرار داده شده بود تا عوامل محیطی به بخش های حساس آسیب وارد نکنند.

از آنجایی که شرکت بیمه به مالک پیشین خسارت کامل پرداخت کرده بود، فراری دینو پیدا شده در اختیار شرکت بیمه فارمرز قرار گرفت. این شرکت تلاش کرد تا خودرو را به فروش برساند.

برد هوارد، مشاور املاک و مستغلات، پیشنهاد خرید خودرو به شرط تعمیرپذیر بودن آن را داد. وی یکی از مکانیک های فراری به نام جوزپه کاپالونگا را برای تعمیر این خودرو استخدام کرد. آنها موفق شدند تا فراری دینو 246 جی تی اس را به شکوه سابق خود باز گردانند.

خودرو فراری

اقدامی برای کلاهبرداری از شرکت بیمه

بعدا مشخص شد که دفن خودرو با هدف کلاهبرداری از شرکت بیمه صورت گرفته است. کروز خودرو فراری را برای همسر خود خریده بود، اما احتمالا به سرعت از این تصمیم پشیمان شده و نقشه سرقت آن را برای دریافت خسارت از بیمه طرح ریزی کرد.

وی دو سارق را برای این کار استخدام کرد. نقشه این بود که خودرو پس از سرقت و تا زمانی که خسارت از شرکت بیمه دریافت شود، پنهان باقی بماند و پس از آن برای فروش قطعاتش اسقاط شود.

این گونه به نظر می رسد که سارقان تصمیم گرفتند تا خودرو را برای فروش حفظ کرده و پول بیشتری به جیب بزنند. با این وجود، سرنوشت به گونه دیگری رقم خورد.

در آن زمان، هیچ کس در اطراف خانه متوجه یک خودرو مدفون نشده بود. سارقان نیز هرگز برای بیرون کشیدن آن از دل خاک بازنگشتند. احتمالا این فقط یک مورد عجیب کلاهبرداری از بیمه بود.

خودرو فراری

خودرو فراری

خودرو فراری

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان