مذاکره باشگاه سپاهان با یحیی گل‌محمدی؟

چه تماشاگران سپاهان تایید بکنند و چه تایید نکنند و همین طور بازیکنان تیم سپاهان باید گفت این تیم وارد بحران شده است.

تیم سپاهان 6 بازی متوالی است که می‌بازد و به همین خاطر کمی از صدر جدول دور شده است. سپاهان امروز در یک بازی حساس نتیجه را به تیم استقلال مدعی اصلی قهرمانی واگذار کرده است.

به گزارش خبر ورزشی، بعد از این شکست در فضای مجازی شایعه شد که مورایس سرمربی تیم سپاهان جای خود را به یحیی گل‌محمدی خواهد داد! البته که این خبر نه از سوی باشگاه سپاهان تایید شده است نه یحیی گل‌محمدی، اما هر اتفاقی در فوتبال ایران محتمل به نظر می‌رسد.

به خصوص که عملکرد سپاهان با مورایس در هفته‌های اخیر اصلا قابل دفاع نبوده است و تداوم این روند به طور حتم برای باشگاه و تماشاگران غیر ممکن خواهد بود و از سویی یحیی گل‌محمدی چندی پیش سرمربی یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود و افتخارات متعددی را در کارنامه خود ثبت کرده است. قهرمانی در لیگ برتر. قهرمانی در جام حذفی و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا.

زمزمه‌های نارضایتی از عملکرد مورایس در تیم سپاهان از اصفهان به گوش می‌رسد و این قابل درک است. اما اصلا مشخص نیست باشگاه سپاهان در واکنش به این اعتراضات قرار است چه تصمیمی برای آینده تیم بگیرد. آیا مورایس می‌ماند؟ آیا مربی پرتغالی جای خود را به یحیی گل‌محمدی می‌دهد؟ پاسخ این سوالات با گذر زمان مشخص می‌شود.

یحیی گل‌محمدی بعد از خداحافظی با تیم پرسپولیس مورد توجه باشگاه فولاد بود و حتی در سکو‌های استادیوم اختصاصی فولاد نام یحیی گل‌محمدی از سوی تماشاگران سر داده شد، اما باشگاه فولاد انتخاب نهایی اش احمد آل نعمه بود. به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی به دنبال یک انتخاب بهتر است. شاید سپاهان.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان