مردم ١۵٠ هزار گزارش فساد در دولت را اطلاع دادند

حسن درویشیان: حتما یکی از اقدامات پیشگیرانه ایجاد سامانه‌ها برای شناسایی این بسترها بوده که ایجاد این سامانه‌ها از جمله سامانه مدیریت ریسک فساد از اقدامات خوب وزارت اقتصاد محسوب می‌شود.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری گفت: یک ستاد خبری در بازرسی کشور طراحی کردیم تا کنون مردم بیش از ١5٠ هزار گزارش فساد در دستگاه‌های اجرایی را به این سامانه اطلاع داده‌اند که البته بخشی از این گزارش‌ها صحت نداشته‌است.

به گزارش ایلنا، حسن درویشیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اقداماتی که رییس جمهوری همواره به آن تاکید دارد، شناسایی بسترهای فساد و از بین بردن بسترهای فساد است، اظهار داشت: حتما یکی از اقدامات پیشگیرانه ایجاد سامانه‌ها برای شناسایی این بسترها بوده که ایجاد این سامانه‌ها از جمله سامانه مدیریت ریسک فساد از اقدامات خوب وزارت اقتصاد محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در سامانه مدیریت ریسک فساد این موضوع پیش‌بینی شده که مردم هم بتواند گزارش فساد را اعلام کنند و البته به غیر از این سامانه، سامانه‌های دیگری هم وجود دارد که مردم بتوانند فساد را از طریق آن گزارش دهند .

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهوری افزود: یک ستاد خبری در بازرسی کشور تحت ٢٧٧٧ طراحی کردیم تا کنون مردم بیش از ١5٠ هزار گزارش فساد در دستگاه‌های اجرایی را به این سامانه اطلاع داده‌اند که البته بخشی از این گزارش‌ها صحت نداشته‌است.

درویشیان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید اقداماتی در جهت بالا بردن ریسک فساد انجام دهند تا امکان فساد برای مفسیدن کاهش پیدا کند و وقتی ریسک بالا برود برای مفسد انجام آن فساد صرفه نخواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان