وزیر نفت: افزایش صادرات ایران به روسیه

جواد اوجی: این نشست در فضایی برگزار می شود که رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر و سکوت سازمان ملل به نسل کشی در غزه ادامه می دهد، ابتدا تمایل دارم این جنایات را محکوم کنم.

وزیر نفت گفت: ارزش صادرات ایران به روسیه هم به لحاظ حجمی و ارزشی رشد داشته است همکاری اقتصادی نه تنها منجر به رشد اقتصادی دو کشور خواهد شد بلکه زمینه ترقی سایر کشورهای منطقه را فراهم خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، جواد اوجی در مراسم هفدهمین  کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و روسیه اظهار داشت: این نشست در فضایی برگزار می شود که رژیم صهیونیستی با حمایت همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشر و سکوت سازمان ملل به نسل کشی در غزه ادامه می دهد، ابتدا تمایل دارم این جنایات را محکوم کنم.

وی افزود: همکاری دو کشور ایران و روسیه در عالی‌ترین سطح قرار دارد و تصمیمات اخذ شده تحت حمایت همه جانبه روسای جمهور دو کشور قرار دارد، سفر هیات عالی‌تر به روسیه به ریاست آقای نواک به تهران نشان از عزم جدی طرفین برای گسترش بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه است.

وزیر نفت گفت: بنده بعنوان رییس این کمیسیون مشترک باور دارم یک فرصت تاریخی برای دو کشور بوجود آمده و بیش از هر زمان دیگر بهم نزدیک شده اند بعنوان مثال با بررسی روند صادرات ایران به روسیه رشد قابل قبولی را در مجموعه بخش ها شاهد هستیم.

وی بیان داشت: ارزش صادرات ایران به روسیه هم به لحاظ حجمی و ارزشی رشد داشته است همکاری اقتصادی نه تنها منجر به رشد اقتصادی دو کشور خواهد شد بلکه زمینه ترقی سایر کشورهای منطقه را فراهم خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان