عنایتی: داوری فوق العاده بود، فقط گل صددرصد ما را نگرفت!

عنایتی در مورد داوری، گفت: داوری در بازی امروز فوق‌العاده بود هرچند مثل گذشته گل صددرصد ما صحیح اعلام نشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان از این که تیمش با وجود 10 نفره شدن از موقعیت‌های خود مقابل صنعت نفت آبادان به خوبی استفاده نکرد، ابراز تاسف کرد.

به گزارش طرفداری، رضا عنایتی پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه دستگردی، اظهار کرد: این بازی سراسر اتفاق بود و شرایط دو تیم در جدول مناسب نیست و واقعا متاسفم از این بازی دست پر خارج نشدیم و 10 نفره شدن شرایط تیمی ما را به هم ریخت و در نیمه دوم کاملا دفاعی بازی کردیم اما در ضد حمله چند موقعیت بالای 90 درصد را از دست دادیم. این که موقعیت آفرینی می‌کنیم اما نمی‌توانیم موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم به یک معضل برای تیم تبدیل شده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به این که به آینده امیدوار هستیم، بیان کرد: بازیکنان باید بدانند چه وظیفه مهمی داریم هر چند برخی از دقایق بازی یادمان می‌رود در چه تیمی بازی می‌کنیم. در کل از شرایط بازی راضی نیستم و در نیمه اول و دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از فرصت‌ها استفاده کنیم.

عنایتی در مورد داوری، گفت: داوری در بازی امروز فوق‌العاده بود هرچند مثل گذشته گل صددرصد ما صحیح اعلام نشد.

وی با بیان این که از مساوی‌ها خسته شده‌ایم و واقعیت این است هر زمان بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم، اعصاب‌مان خرد می‌شود، اظهار کرد: باید بیش‌تر تمرکز و احساس مسئولیت کنیم. به صنعت نفت آبادان هم تبریک می‌گویم و بازی خوبی مقابل ما داشتند. شاید چون فشاری روی تیم ما نیست بازیکنان آن‌قدر بیخیال هستند و شاید اگر این تیم تماشاگر داشت و شرایط باشگاه به گونه‌ای بود که باید بازیکنان و کادر فنی پاسخگو باشند، شاهد چنین شرایطی نبودیم.

سرمربی تیم‌ فوتبال پیکان ادامه داد: تیم ما از کیفیت مطلوبی برخوردار است و همه از کیفیت تیم ما تعریف می‌کنند و حتی 20 درصد مالکیت تیم ما مقابل تیم خوب گل گهر بیش‌تر بود اما بازیکنان باید جدی‌تر فعالیت خود را دنبال کنند چون به پایان لیگ نزدیک می‌شویم و شرایط خطرناک است.

وی در مورد قهرمانی تیم امید پیکان و استفاده از بازیکنان امید، گفت: زمانی که تیم ملی امید را تحویل گرفتیم هیچ بازی شناخته شده‌ایم نداشتیم و زمانی که به عراق رفتم هیچ بازیکن اصلی در تیم نبود و بازیکنانی که به هانگژو بردم همگی به ترکیب‌های اصلی راه یافتند در حالی که قبل از بازی‌های آسیایی سکونشین بودند و تورنمنت عراق، هانگژو و انتخابی المپیک باعث شد بازیکنان به ترکیب‌های اصلی راه یافتند.

سرمربی تیم‌ فوتبال پیکان ادامه داد: به فکر استفاده از بازیکنان امید هستم و شاید این ریسک را بپذیرم چرا که فعلا خواستن برای من بسیار مهم است و باید کم کم بازیکنان جوان را به تیم تزریق کرد.

عنایتی در مورد جذب مهاجم روسی، اظهار کرد: یک بازیکن را آوردیم و قرار بود قرارداد ببندد و در لیگ آرژانتین و پرتغال بازی کرده بود اما متاسفانه ایفمارک اعلام کرد این بازیکن ناراحتی قلبی دارد و در شرایط سختی قرار گرفتیم. در حال حاضر جا نداریم و زمانی که آمدیم سه سهمیه فیفا نیز پر بود. ما مشکل جذب بازیکن نداریم اما با مشکل تمرکز روبه‌رو هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان